פרטי התלונה

תלונות פמי פרימיום

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע, רשלנות נושא התלונה:
אברהמי אליאן שם/כינוי:
‏יום שישי ‏25 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
טרם נגמרה הבעיה, טיפול לקוי בפיצוץ צנרת, 3 ימים ללא מים בבית עקב רשלנות, אי עמידה בזמנים, יחס מזלזל מכל המוקדניות וכביכול המנהלים (רחלי, כנירת, אדוה, הילה, אושרת ורוני והרשימה עוד ארוכה. מבטיחים לחזור אלי אם תשובות אך זה לא קורה. הטיפול בבעיה עדיין לא הסתיים, צריך עוד לסגור ריצוף ופרקט. כרגע ממתינה למחר לראות איך זה מתקדם אך עד כה, החברה הזו מתחת לכל ביקורת וקיבלתי אותה כי אני מבוטחת באחיוד ישיר. שוקלת ללכת לתביעה בבית משפט.
עוגמת נפש, רשלנות סוג הנזק :
לעמוד בזמנים, ותת שרות הוגן ומקצועי ולא לשלוח אלינו חאפרים שלא מבינים מהעבודה. פתרון נדרש :

פמי פרימיום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה