שרות גרוע, רשלנות |
נושא התלונה: |
אברהמי אליאן |
שם/כינוי: |
יום שישי 25 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מרכז |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
טרם נגמרה הבעיה, טיפול לקוי בפיצוץ צנרת, 3 ימים ללא מים בבית עקב רשלנות, אי עמידה בזמנים, יחס מזלזל מכל המוקדניות וכביכול המנהלים (רחלי, כנירת, אדוה, הילה, אושרת ורוני והרשימה עוד ארוכה. מבטיחים לחזור אלי אם תשובות אך זה לא קורה. הטיפול בבעיה עדיין לא הסתיים, צריך עוד לסגור ריצוף ופרקט. כרגע ממתינה למחר לראות איך זה מתקדם אך עד כה, החברה הזו מתחת לכל ביקורת וקיבלתי אותה כי אני מבוטחת באחיוד ישיר. שוקלת ללכת לתביעה בבית משפט.
|
עוגמת נפש, רשלנות |
סוג הנזק : |
לעמוד בזמנים, ותת שרות הוגן ומקצועי ולא לשלוח אלינו חאפרים שלא מבינים מהעבודה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|