פרטי התלונה

תלונות פמי פרימיום

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול שירות בדקה ה-90 נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני מבוטחת בביטוח משכנתא של בנק אגוד, דרך חברת אגודים בע"מ, שעובדים עם פמי פרימיום.
יש לשכן שלי מלמטה נזילה באמבטיה שמגיעה ככל הנראה מהדירה שלי.
בחב' ביטוח הדירה שלי (דרך המשכנתא) הפנו אותי לפמי פרימיום לקבל שירות אינסטלטור. פניתי אליהם לפני כשבועיים לזמן ביקור אינסטלטור, מה שהיה מאוד קשה לתאם, כיוון שהם עובדים בשעות מאוד בעייתיות, שבהן גם אנחנו וגם השכן מלמטה עובדים. לקח לא מעט זמן לקבוע ביקור, והוא נקבע למחר 20.3.12, כשבועיים קדימה מיום השיחה הראשונית.
היום, שבועיים אחרי, מתקשרת אלי נציגה של פמי פרמיום, לבטל (!!!!) את הביקור מחר בבוקר, כיוון שבעצם לא הם אמורים לתת לי את השירות, אלא חברה אחרת!!! חוצפה שאין כדוגמתה, לתת לאנשים להפוך את כל העולם כדי להיות בבית בשעות הבוקר ולחכות לאינסטלטור שאמור להגיע בטווח של 3 שעות (8-11) ולבטל ברגע האחרון. היו להם שבועיים לבדוק את העניין, ולא יתכן לעשות זאת כ"כ מאוחר!! לדברי הנציגה, אין מה לעשות בעניין.
בינתיים, כבר מעל שעה בלתי אפשרי לחלוטין לתפוס את החברה האחרת שהם הפנו אותי אליה.
אודה על עזרתכם.
גילי סובה
אין ממש... רק שיתחילו לשפר את השירות. פתרון נדרש :

פמי פרימיום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה