פרטי התלונה

תלונות פמי פרימיום

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בדיחה גרועה - חברה המתיימרת להיות מצויינת - גרועה ברמות על נושא התלונה:
זהר אהרון שם/כינוי:
‏יום שישי ‏01 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
קרוב לחדשיים שאני ממתין לתיקון נזק צנרת בבית דרך פמי פרימיום. כנראה שזו רמת השירות המצופה מחברה הנכללת ברוב הסדרי הביטוח של החברות השונות. השירות גרוע באופן שלא יתואר: 3 אינסטלטורים ביקרו ולבסוף אני הוא זה שמצאתי את מקור הבעייה. כעונש נותרנו עם קירות פתוחים וללא שירותים עם מים זורמים!
חברה שמתיימרת לתת פתרונות בכל-כך הרבה תחומים אינה שווה כלום
תבדקו שחברה זו אינה כלולה בפוליסה שלכם!!!!!!
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :

פמי פרימיום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה