|
|
|
|
|
|
בדיחה גרועה - חברה המתיימרת להיות מצויינת - גרועה ברמות על |
נושא התלונה: |
זהר אהרון |
שם/כינוי: |
יום שישי 01 מרץ 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קרוב לחדשיים שאני ממתין לתיקון נזק צנרת בבית דרך פמי פרימיום. כנראה שזו רמת השירות המצופה מחברה הנכללת ברוב הסדרי הביטוח של החברות השונות. השירות גרוע באופן שלא יתואר: 3 אינסטלטורים ביקרו ולבסוף אני הוא זה שמצאתי את מקור הבעייה. כעונש נותרנו עם קירות פתוחים וללא שירותים עם מים זורמים!
חברה שמתיימרת לתת פתרונות בכל-כך הרבה תחומים אינה שווה כלום
תבדקו שחברה זו אינה כלולה בפוליסה שלכם!!!!!!
|
בזבוז זמן וכסף |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
פמי פרימיום שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|