פרטי התלונה

תלונות טלטוס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל, זלזלול וחוצפה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי כרטיס טיסה לטיסה ארוכה בחברת טלטוס, (אליהם הגעתי דרך הטרווליסט) חודש לאחר רכישת הכרטיס התקשרה אלי יעל מטלטוס ע"מ להודיע לי על שינויים בטיסה חזרה שנעשו על ידי חברת התעופה.
ניסיתי לבדוק איתה אולי שינוי גם בטיסה יציאה מהארץ אבל יעל לא הסכימה לשמוע אותי, דיברה אלי מאד לא יפה,בחוסר סבלנות וטענה כי אין לה זמן והיא לא מוכנה להקשיב לי, ביקשתי ממנה להעביר אותי לעובד אחר שיטפל בי מאחר והיא אינה מוכנה להקשיב ולו למילה אחת שרציתי להגיד וגם לזה היא לא הסכימה, הכרטיס שרכשתי דרכם היה במחיר "טוב " לכן חששתי לבטלו והרגשתי כי יעל יודעת את זה ועל כן מרשה לעצמה להשפיל אותי בצעקותיה ובהתחצפותה בטלפון. אני מקווה שבחברת טלטוס נוהגים להקליט את השיחות ושיקשיבו איך העובדת שלהם עונה בטלפון ומתייחסת ללקוחותיה.

אני חייבת לציין שכאדם שנוסע לא מעט לחו"ל ורוכש כרטיסי טיסה בסוכנויות, מעולם לא נתקלתי ביחס משפיל ובוטה כל כך.

כמובן שלבסוף נאלצתי לבטל את כרטיס הטיסה שרכשתי שם, את הכסף אקבל רק לאחר 14 ימי עסקים.

כתבתי מכתב תלונה ושלחתי לחברת טלטוס, אף אחד לא ענה לי על כך .

חבל שכך
כספי סוג הנזק :
התנצלות ! פתרון נדרש :

טלטוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה