פרטי התלונה

תלונות טלטוס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע מוטעה וסירוב החזרת כסף ללא דמי ביטול נושא התלונה:
דבש שגיב שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏25 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
http://www.teletus.co.il כתובת:
אינטרנט/טלפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תחילת הסיפור כששמעתי לראשונה על חברת טלטוס באינטרנט כשחיפשתי סוכנות לקנות דרכה כרטיסי טיסה. בגלל הסתייגותי מקניות מסוג זה באינטרנט החלטתי לשלם סכום נוסף (כ10 דולר לכרטיס, עבור 2 כרטיסים, אם אני זוכר נכון) ולקבל שרות מנציג שירות לפני ההזמנה. במהלך 2 שיחות עם הנציגה יעל ועם המנהל תומר הובהר לי בין היתר שעלות העלאת מזוודה היא 20 דולר. הסכמתי וקיבלתי מייל אישור הזמנה. כשנכנסתי לאתר חברת התעופה להזמין את המזוודה התברר לי שהדבר עולה 20 יורו לכיוון. כלומר בסה"כ 80 יורו במקום 40 דולר כמו שחשבתי. יש להדגיש שבשום זמן בשיחה עם החברה לא נאמרה המילה "לכיוון" כדי להבהיר את העלות.
כשהתקשרתי לברר את פשר ההבדל קיבלתי את התגובה "אנחנו לא חברת תעופה, זה לא קשור אלינו" בטון מזלזל, שלא לדבר בכלל על לשמוע מהם סליחה על ההטעייה.
החלטתי שאני לא טס דרך סוכנות שמהרגע הראשון אני לא סומך עלייה וביקשתי לבטל את החיוב ללא דמי ביטול בגלל המידע המוטעה ונתקלתי בסירוב מצד המנהל תומר שהכחיש שדיבר איתי בכלל וסירב להחזיר את כספי בלי שאאשר את דמי הביטול.
לצערי אין לי את הקלטת השיחות ולכן פנייתי למועצה לצרכנות נתקלה במבוי סתום.
אסכם ואומר שכשאני משלם יותר עבור שיחה עם נציג שירות אני מצפה שהמידע יהיה ברור ובדוק, וכאשר נופלת טעות המינימום הוא להתנצל ולבוא לקראת הלקוח. מבחינתי כל מכר שטס לחו"ל יקבל ממני המלצה שלילית על טלטוס
כספי סוג הנזק :
החזר כספי והתנצלות פתרון נדרש :

טלטוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה