פרטי התלונה

תלונות טלטוס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות מצד נציגת שרות בטלטוס נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לחברה ע"מ להזמין כרטיסי טיסה לארה"ב. חזרה אלי נציגה בשם יעל.
לפני ביצוע הזמנה יעל הודיעה לי על כך שישנם דמי ביטול של 250 דולר ו-150 דולר דמי שינוי שזה כביכול התנאים של חברת דלתה, למרות שבבדיקתי מול האתר של אותה חברה מדובר בסכומים של 200 ו-100 ד' בהתאמה

כל הסכומים הנ"ל לא רלוונטים לאור החוק החדש להגנת הצרכן אשר קובע שניתן לקבל החזר כספי מלא של כל עסקת טלפון או אינטרנט, כולל רכישת טיסות וחבילות תיור, גם של חברות זרות למעט דמי ביטול של 100 ש"ח או 5 % הגבוה בינהם.

ניסיתי להסביר לה את מהות החוק החדש אך לא עניין אותה. כאשר העלתי שאפילו הייתה אתמול כתבה בחדשות ערוץ 10 על אי אכיפת החוק בענף התיירות היא פשוט צחקה עלי וזקרה משפט לא רלוונטי ומזלזל.

בחיים לא נתקלתי ביחס כה בוטה כלפי לקוחות פוטנציאלים ובטח שלא בענף תחרותי עם כ"כ הרבה אלטרנטיבות אחרות.

עלבון סוג הנזק :
התנצלות פתרון נדרש :

טלטוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה