פרטי התלונה

תלונות טלטוס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מריחת זמן של הסוכן שגרמה לאיבוד כל הכסף על הטיסה במקום 100 שקל נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מוקד הזמנות אינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2 למאי שלחתי לסוכן תומר גולוב 2 אי מיילים ואי מייל נוסף לכתובת חירום על מנת לשנות את תאריכי הטיסה שהזמנתי דרכו. עפ"י נהלי החברה, באותו יום זה היה עולה לי 100 ש"ח ולמחרת - דמי ביטול מלאים. התקשרתי גם לחברה, אמרו לי שהוא עסוק ויחזור אלי (שקר גס, לא טרח לחזור כלל) וציינתי במפורש שזה דחוף כי למחרת אאבד את כל הכסף.
האדון הנכבד טרח לחזור אלי רק אחרי יומיים! דיבר אלי בגסות וטרק לי את הטלפון.
כרגע התקשרתי אליו ודרשתי לשוחח עם המנהל שלו ושוב היה גס ודוחה ואמר לי "אז תתבעי אותנו". אני לא מוכנה שישדדו ממני כסף (430 דולר), לכן אם לא אקבל את הכסף מינוס המאה שקל חזרה, אתבע את החברה על הרבה יותר ואין לי ספק כי אקבל את זה. בנוסף, כעת אנסה להשיג את הנהלת החברה על מנת להתלונן. החוצפה הזו עוברת כל גבול ולאדם כזה אסור לתת שירות כלל.
עגמת נפש סוג הנזק :
להחזיר את כל הכסף,אחרת אתבע גם על הסכום וגם על עגמת נפש ואקבל יותר,יש יש לי עורך דין מעולה פתרון נדרש :

טלטוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה