פרטי התלונה

תלונות טלטוס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה במה שהובטח נושא התלונה:
זיידל  מורן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני סגרתי לבן זוגי ועוד 4 חברים דיל נופש לורנה בין התאריכים 10-13.5.12
הדיל כלל טיסה הלוך ושוב, ויחד עימו מלון international שאמור להיות מלון בדרגה הכי גבוה 5 כוכבים
לצערי ברגע שהבנים הגיעו למלון הם היו בהלם - המלון בשיפוצים הבריכה לא פעילה, המועדון של המלון אינו פעיל,
וכך גם כל שאר האטרקציות הקיימות בו.

ברגע שבן זוגי יצר איתי קשר וסיפר לי על המקרה מיד יצרתי קשר עם החברה טלטוס שאיתה סגרתי את הדיל,
לצערי קיבלתי התעלמות וזלזול מנציג החברה תומר שאליו פניתי, ביום חמישי התשובה של תומר למקרה הייתה - שאייל בן זוגי יפנה לנציג
שנמצא במלון והוא יעביר אותם למלון אחר, לאחר שהנציג במלון אמר שזה לא אפשרי, התקשרתי שוב לחברת טלטוס והתשובה של תומר הייתה שאין לו מה לעשות
מלבד להעביר אותם למלון אחר בעלות נוספת של 150 דולר לאדם.
אינני מבינה איך החברה שלחה אותי למלון שנימצא בשיפוצים, אינני מבינה מדוע החברה אינה לוקחת על עצמה את האחריות ואת הטיפול בנושא,
חברה שהבטיחה מלון 5 כוכבים שאולי הוא אכן כזה אבל לא בזמן שבו אני סגרתי את העיסקה, אינני מבינה מדוע אני אשמה שהמלון בשיפוצים
לאחר שאת הדיל אני סגרתי מול החברה ולא מול המלון עם היינו מעוניינים רק בחדר עם מיטות וללא מזגן היינו משלמים על אכסניה ולא על מלון חמישה כוכבים,
והכי איני מבינה את היחס הבלתי עוזר, בלתי נותן שירות שקיבלתי מהנציג תומר.
התחושה שאני קיבלתי היא שזהו הכסף נלקח ויותר איני מעניינת את החברה.
כספי סוג הנזק :

טלטוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה