פרטי התלונה

תלונות טלטוס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בדמי ביטול שלא בצדק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.7.2013 שבת ביצעתי רישום לדיל באנטליה בסכום של 3,262 $ באתר האינטרנט של חברת טלטוס ללא מתן כרטיס אשראי.

ביום ראשון 21.7.2013 משלא חזר אליי נציג מטעמם, התקשרתי אני.
נאמר לי שעליי לבצע רישום מסודר באתר לביצוע הזמנה ואז יחזרו אליי.

רישום מסודר כלל מתן כרטיס אשראי.

כחצי שעה אחרי הרישום כשבאתר כתוב בפירוש שהזמנתי היא בגדר בקשה.
חזר אליי נציג החברה, בינתיים דברתי עם בן זוגי והחלטנו לחשוב על הנושא שוב ולעכב את סגירת ההזמנה.

ברגע שהתקשר הנציג הודעתי לו שאין בכוונתי לסגור עסקה כי התחרטתי
הנציג מסר לי שאצטרך לשלם דמי ביטול 100 ש"ח לכרטיס כי בעצם זה שהתקשר אליי נציג אושרה העיסקה.
הדבר נראה לי תמוה, ולא צודק כי להבנתי עד שלא מסכמים עם הנציג את העיסקה מעבר לרשום באתר העיסקה אינה סגורה.
זהו ניצול מחפיר של תמימות הלקוחות פניתי למנהל החברה והוא אף היה בוטה יותר.
לטענתו אחרי רישום באתר מהלך בו הסוכן מתקשר להודיע שהעיסקה אושרה מחייב בדמי ביטול.
לא סביר בעליל!
ועוגמת נפש סוג הנזק :

טלטוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה