פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת סכום אסטרונומי על פלאפון חדש נושא התלונה:
aharon hezi שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הפלאפון שלי נפל למים ולא הצלחתם לתקן אותו אז דרשתם מאיתנו 450 ש"ח על פלאפון חדש יש לי את הפלאפון הזה חצי שנה פלוס אני לקוח עיסקי ותשלום זה לא כל כך רגיל
כספי סוג הנזק :
להחליף פלאפון בלי השתתפות עצמית פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אהרון חזי בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז, פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה