פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבור SMS שלא נשלחו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
פתח-תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט טסתי לוורשה מאחר וטסתי רק לשבוע לא עשיתי חבילה כמנהגי. כששבתי ארצה הטלפון היה חסום לשיחות יוצאות. התקשרתי לסלקום ונאמר לי ששלחתי 1000 SMS ועלי לשלם 3600 שקלים.לפני כשנה וחצי אני ובעלי עברנו מפלאפון לסלקום מאחר ויש לעובדי התע"א והפנסיונרים חבילות במחיר מוזל. החבילה שלנו כוללת 500 דקות שיחות ו-500 SMS שלא מנוצלים אפילו בחצי מהם מדי חודש. מאחר ואני בת 62 אין סיבה בעולם שאני ארשום 1000 SMS.
בהתחלה נאמר שזה 1000 ולאחר כשבועיים אחד המנהלים אמר 500 והתשלום הוא 1600 שקל. (יש הקלטה) אח"כ שוב חזר ואמר שזה 500 שהתפצלו ל-2. וכשאלתי אותו למה אמר 500 ואח"כ 1000 SMS הוא התחיל לגמגם.
ניגשתי לסניף המרכזי של סלקום והיחס היה מחפיר המנהלת אמרה לי את יכולה להתנתק ותתחילי להתקדם כבר. ככה מדברים ללקוחות במקום שתשמור על כל לקוח. מנהלת כזו צריך לפטר ומיד. יחס מזלזל ומשפיל.
ביקשתי לדבר עם מנהל המרכז, עד היום הוא לא מצא זמן ולדבר איתי.
כרגע אין לי קו לשיחות יוצאות ולא אינטרנט שחשוב לי מאוד בשל גילי.
אמרתי גם שאני מוכנה ללכת למכונת אמת שאני לא רשמתי SMS אחד.
מחכה לעזרתכם. תודה
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה