פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא ראוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני מאוד מאוכזבת מהשירות שלכם
לפני חצי שנה הצטרפנו לחבילה של משחקים ולאחר פjות מחודש בעלי התקשר לבטל אותה.
לפני כמה ימים גילינו שסלכום ממשיך לגבו כסף עבור חבילה זאת בעלות 100 ש"ח לחודש.
אני יצרתי אתיכם קשר כמה פעמים - כל פעם המתנה שעה!!!!
בפעם הראשונה בחורה ענתה לי שהיא לא רואה שהתקשרנו לבטל, אמרה שהיא תבדוק ותחזור יום למחורת, משום מה היא לא חזרה
יצרתי קשר פעם נוספת, דיברתי עם בחורה בשם שירן, היא אכן ראתה שיצרנו איתכם קשר ב-19.04 אבל ביטלו לנו משהו אחר (שגם לא ידעתי שאנחנו מחוברים לעוד איזה חבילה נוספת). שירן ביטלה לנו את חבילה ואמרה שתקשיב להקלטה ובמקרה ואכן בעלי ביקש לבטל את החבילה הנוכחית אז היא תזכה אותנו בעלות של חבילה הזאת שגביתם בכל החודשים האלה
היא הבטיחה לחזור בעוד יומיים. כמו כן, ביקשנו שבמקרה ואנחנו לא נענה אז שתשאיר הודעה. אני חייבת לציין ששירות של שירן היה בסדר גמור, היא עדיבה וסבלנית. חוץ מזה, שלא קיבלנו תשובה עד עכשיו
היום ניסיתי להתקשר אליכם שוב ע"מ לקבל תשובה , התקשרתי אליכם כמה דקות לפני 18:00. בגלל החוויה הלא נעימה של המתנה למעלה משעה כל פעם החלטתי להשתמש בשירות שלכם - להירשם בתור כדי שנציג יחזור אלי כשהתור שלי יגיע. בערך ב-19:25 3 פעמים התקשר מענה אוטומטי וסיפר לי מה שעות עבודה שלכם וניתק! לאחר מכן קיבלתי 3 הודעו שניסיתם ליצור איתי קשר ואני לא עונה!! השירות שלכם זה פשוט ביזיון! אני צריכה לשרוף כמה שעות ביום כדי להמתין לכם שעות!!
אני מבקשת שיחזרו עלי בדחיפות!
פולינה

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה