פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מעליב וציפיה של שעות לנציגים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
סלקום מרכז שירות דיזינגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה ותיקה מאד של סלקום.
קניתי סמרטפון חדש לפני כמה ימים. (LG G2)
לאחר כמה ימים קיבלתי מהם הודעה לבוא לרכוש בהנחה אביזרים לטלפון.
הגעתי למרכז שירות דיזינגוף סנטר בתל אביב על מנת לרכוש מגן לפלפוןץ
לשאלתי אם יש מגנים למכירה הנציגה בעמדה מספר 2 אמרה כן ושעילי לחכות.
חיכיתי כמעט כשעה...המון זמן...\הגעתי לנציג שאמר לי כי אין מגנים.
אחר כך אמר שיש רק למי שרכש מסלקום ולא מדינמקה סלולר. התייחס אלי לא יפה. הלכתי למנהל שנפנף אותי גם כן. אמרתי כי חיכיתי המון זמן לשווא וזה לא נעים. שניהם התווכחו איתי כי חיכיתי רק 50 דקות.... לא תהנצלו שהנציגה אמרה לי בפירוש לחכות.

לאחר מכן רציתי להתלונן וטילפנתי לסלקום. חיכית על הקו כשעה ועדיין לא עלה נציג לדבר עימו.
התייאשתי...
בעקבות הארועים הללו וגם בעקבות זמן ההמתנה האינסופי בשירות לקוחות של סלקום החלטתי לעזוב את החברה ואני בודקת עהת הצעות מחברות אחרות.
זה היה קשה מאד
כספי - על חשבון עבודה סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה