פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם מנויים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשות משפחתי 3 מנויים בסלקום , לאשתי ולשני ילדים.
בתאריך 12/05/2013 פניתי לסניף באשדוד (אסתי מהשירות) וסגרתי חבילה עבור הוספת 2 סימים לילדים במשפחה, להלן החבילה (עבור הסימים החדשים ללא נגיעה בחבילה הקיימת של אשתי):
• 29.90 ₪ תשלום קבוע לכל מנוי.
• 150 דקות חינם למנויים למשפחה (3 מנויים קיימים).
• 100 דקות חינם לכל היעדים.
• הטבה של 20 ₪ ל-4 חודשים.
• סימים ניתנים ללא עלות כלל (חד-פעמית או קבועה).
מאז כחצי שנה החבילה אינה מוגדרת נכון ונגבים תשלומים לא נכונים כאשר אנחנו אמורים להיות פטורים.
להלן השתלשלות העניינים:
• 06/2013 – לא הופעלה החבילה והטענה הייתה שלא הספיקו.
• 07/2013 – בוצע ביטול תשלום על סימים, הפעלה של הטבה 20 ₪.
• 08/2013 - בוצע ביטול תשלום על סימים, הפעלה של הטבה 20 ₪ - כיוון שלא בוצע חודש קודם.
• 09/2013 - בוצע ביטול תשלום על סימים, הפעלה של הטבה 20 ₪ - כיוון שלא בוצע חודש קודם בנוסף היה צורך בזיכוי על שיחות שחויבו במסגרת 100 דקות חינם לכל היעדים.
• 10/2013 – לא טופלו כלל כל הזיכויים, ההטבות והחבילה וחויבתי בתשלום של כ-600 ₪ (במקום כ-200 ₪).
בתאריך 07/10/2013 פניתי שוב לשירות באשדוד (אחראי בשם נתנאל) ולאחר בדיקה שלו הבטיח לזכות על הסימים (כ-200 ₪) ועל שיחות שחויבו לשווא (כ-120 ₪).
בנוסף טען נתנאל שאין אפשרות לתת 100 דקות לכל היעדים ללא חיוב כמו שהובטח כבר ב-12/05/2013, ושהעלות היא 30 ₪ בנוסף.
החבילה המקורית שהובטחה עוד ב-05/2013 כללה את האפשרות ל-100 דקות חינם לכל היעדים בתוך העלות הקיימת ונושא זה חשוב למנויים.
האופציה שנתן נתנאל היא לבטל את החבילה כולה ולהתנתק מסלקום.
מבקש לבדוק את הנושא ולטפל – הרי יש לעמוד בהתחייבויות והרי אם לא היה מובטח מדוע מזכים אותנו כל חודש על השיחות לכל היעדים?

עד היום עדיין לא התקבל הזיכוי האחרון של כ-100 ש"ח ואין התייחסות של סלקום גם לאחר שליחת מכתב לפניות ציבור.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על חיובים מיותרים ועמידה בהסכמים שהובטחו פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה