אי עמידה בהסכם מנויים |
נושא התלונה: |
יום ראשון 12 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ברשות משפחתי 3 מנויים בסלקום , לאשתי ולשני ילדים.
בתאריך 12/05/2013 פניתי לסניף באשדוד (אסתי מהשירות) וסגרתי חבילה עבור הוספת 2 סימים לילדים במשפחה, להלן החבילה (עבור הסימים החדשים ללא נגיעה בחבילה הקיימת של אשתי):
• 29.90 ₪ תשלום קבוע לכל מנוי.
• 150 דקות חינם למנויים למשפחה (3 מנויים קיימים).
• 100 דקות חינם לכל היעדים.
• הטבה של 20 ₪ ל-4 חודשים.
• סימים ניתנים ללא עלות כלל (חד-פעמית או קבועה).
מאז כחצי שנה החבילה אינה מוגדרת נכון ונגבים תשלומים לא נכונים כאשר אנחנו אמורים להיות פטורים.
להלן השתלשלות העניינים:
• 06/2013 – לא הופעלה החבילה והטענה הייתה שלא הספיקו.
• 07/2013 – בוצע ביטול תשלום על סימים, הפעלה של הטבה 20 ₪.
• 08/2013 - בוצע ביטול תשלום על סימים, הפעלה של הטבה 20 ₪ - כיוון שלא בוצע חודש קודם.
• 09/2013 - בוצע ביטול תשלום על סימים, הפעלה של הטבה 20 ₪ - כיוון שלא בוצע חודש קודם בנוסף היה צורך בזיכוי על שיחות שחויבו במסגרת 100 דקות חינם לכל היעדים.
• 10/2013 – לא טופלו כלל כל הזיכויים, ההטבות והחבילה וחויבתי בתשלום של כ-600 ₪ (במקום כ-200 ₪).
בתאריך 07/10/2013 פניתי שוב לשירות באשדוד (אחראי בשם נתנאל) ולאחר בדיקה שלו הבטיח לזכות על הסימים (כ-200 ₪) ועל שיחות שחויבו לשווא (כ-120 ₪).
בנוסף טען נתנאל שאין אפשרות לתת 100 דקות לכל היעדים ללא חיוב כמו שהובטח כבר ב-12/05/2013, ושהעלות היא 30 ₪ בנוסף.
החבילה המקורית שהובטחה עוד ב-05/2013 כללה את האפשרות ל-100 דקות חינם לכל היעדים בתוך העלות הקיימת ונושא זה חשוב למנויים.
האופציה שנתן נתנאל היא לבטל את החבילה כולה ולהתנתק מסלקום.
מבקש לבדוק את הנושא ולטפל – הרי יש לעמוד בהתחייבויות והרי אם לא היה מובטח מדוע מזכים אותנו כל חודש על השיחות לכל היעדים?
עד היום עדיין לא התקבל הזיכוי האחרון של כ-100 ש"ח ואין התייחסות של סלקום גם לאחר שליחת מכתב לפניות ציבור.
|
בזבוז זמן ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי על חיובים מיותרים ועמידה בהסכמים שהובטחו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|