פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמת סלקום לביטול עסקת רכישת מכשיר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.1.14 רכשתי מכשיר סלולרי מחברת סלקום, הנציגה אמרה לי שאני הולך לקבל חשבונית חודשית בסך 150 שקל, יש לי שני קווים והמכשיר, אני משלם לכל קוו 50 שקל חודשי, ואז בסך הכל אני אמור לשלם על המכשיר 50 שקל בחודש.
התברר לי אחר כך שאני הולך לשלם 200 שקל במקום 150, כי המכשיר עולה 100 שקל בחודש.
בנוסף, הנציגה אמרה לי שיש לי 14 ימי עסקים לבטל עסקה.

הלכתי להחזיר את המכשיר ובסלקום סירבו, כי לטענתם, השתמשתי במכשיר, למרות שלא הוסבר לי על כך בכלל. בנוסף, אני לא ראיתי שום חוזה שקשור לרכישה הזאת, ולא החתימו אותי על כלום, למרות שהעסקה נעשתה במרכז מכירות של סלקום בחוצות המפרץ.

לסיכום, הייתה כן הטעייה מצד הנציגה והיא נצלה את זה שאני לא ראיתי את החוזה ולא מודע לתקנון של סלקום בקשר להחזרת מוצרים, וחוץ מזה אני לא ראיתי שום חוזה למרות שביקשתי שתשלח לי. והיא אמרה שתשלח לי לדואר האלקטרוני אבל לא קיבלתי כלום, ושהייתי המרכז שירות המנהל אמר לי שהוא רואה שאני לא קיבלתי שום חוזה והוא יכול לשלוח לי. לא חתמתי על שום חוזה ולדעתי זכותי לבטל את העסקה כי הטעו אותי במחיר.

תודה
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה