פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה בטעות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי לילך אינו והנני מנוייה של חברת סלקום מספר לא מבוטל של שנים.
ברצוני להביע את מחאתי בטיפול בתלונה שלי לחברת סלקום. בחשבונית האחרונה חויבתי על 85 ₪ בגין שירותי תוכן לחו"ל.
• חשוב לציין כי לבקשתי לפני כשנתיים חסמתי את שירותי התוכן/ שיחות לחו"ל וכו'.כשהתקשרתי לשירות לקוחות של סלקום לברר על מה חויבתי טענו בשירות הלקוחות כי חייגתי לחו"ל למספר שמתחיל ב-012 ולכן עליי לברר זאת מול חברת 012.
• מעולם לא חייגתי לחו"ל מהנייד שלי. וכן כלל השירותים מול חו"ל חסומים לי בנייד.
• לאחר שביקשתם שאבדוק מול 012 התקשרתי אליהם והם טענו כי הם לא יודעים במה מדובר – ביקשתם שאבדוק מול סלקום האם חבילת שירותי התוכן אצלי בנייד חסומים. והיא אכן חסומה.
• ב14/1/14שוב התקשרתי לשירות לקוחות של סלקום, לאחר המתנה של שעות בטלפונים בין סלקום ל012
• הואיל נציג של סלקום לומר לי כי "אין מה לעשות זה החיוב ותשלום של 85 ₪ עברו לחברת 012." גם כשביקשתי לשוחח עם מנהל שלא הזדהה בשמו המלא, טען כי אינו יכול לעזור לי. חבל שתאבדו לקוחה על טעות בחיוב שלכם.
• חשוב לציין כי אני לקוחה של סלקום ולא ביצעתי שום התקשרות מול 012. מדוע נתתם להם לחייב אותי דרככם?
נראה כי לא 012 ולא סלקום יודעים לקחת אחריות ולומר לי למה חויבתי על שירותי תוכן כשהם אינם מחוברים אצלי בנייד ? שירותי התוכן חסומים.
אשמח לתגובה בהקדם וזיכוי חשבונית בהתאם לטעות שלכם בחיוב מנויי.
המתנה של שעות סוג הנזק :
זיכוי ופיצוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה