פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש זיכוי ואי העברה למנהל מעל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
במשך שנה וחצי אני מנסה להתנתק מהקו - שיחות טלפון למוקד השירות והגעה לקבלת קהל וכל פעם מאשרים שזה נותק אך אז אני מקבלת חשבונית ושוב ושוב , לפני בערך חודש אושר לי שתוך 3 שעות אנותק וא אקבל שיחת טלפון לאישור ניתוק ומנהל תוך 24 שעות אך זה לא קרה ושחזרתי למוקד הקו פעיל ושוב הובטחו דברים ובהמתנה לשיחת מנהל ענו הלו וניתקו ואז אושר לי שהקו נותק ותוך 3 ימים הנציג יעדכן אותי לגבי סכום הזיכוי ולא קרה ושחזרתי שוב למוקד בשיחת מנהל אושר לי שהקו מנותק ולאחר שיחה ארוכה נאמר ל שאקבל זיכוי של 57 ש"ח ושלא מגיע לי לדבר עם מנהל מעל למרות שביקשתי שוב ושוב - האם לאחר המתנה של שנה וחצי לניתוק קו ולקיחת סכומי כסף כל חודש + עוגמת נפש זה מה שמגיע לי 57 שקלים - גועל נפש - אני אעביר הלאה לכל מכריי ובפייסבוק איזה חברה זאת
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה