פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שגוי,חיובים מופקעים והעברה לתכנית ללא הסכמת וידיעת המנוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום.
אני פונה אליכם בשמה של ידידה שלי אשר לא יכולה כרגע להירשם לאתר, וביקשה את עזרתי בנושא.
אני מתנצל מראש על אורך ההודעה.

להלן ציטוט מייל שנשלח אלי על ידה הבוקר:
שמי עדי *****ון ת"ז 040****30
אני בעלת ייפוי כוח במנוי של אבי.


מספר מנוי – 052*****230
על שם ***** יצחק
ת"ז 07189***6


אני רוצה לפנות אליכם בתלונה חמורה על מתן מידע שגוי + חוסר צדק משווע!

אבי בן 71 הגיע לתחנת שירות שלכם לפני מספר חודשים וביקש לשנות תוכנית.

התוכנית הקודמת שלו כללה תשלום בסך 45 ₪ ובתמורה 100 דקות שיחה,
אבי ביקש לשדרג את החבילה מכיוון שרכש מכשיר שמתאים לגלישה.
כאשר הגיע לתחנת השירות שלכם בקניון שבעת הכוכבים הוצעה לו חבילה בעלות של 70 ₪
לתקופה של חצי שנה הכוללת גלישה ללא הגבלה, דקות שיחה ללא הגבלה + SMS ללא הגבלה.

בחודש הראשון קיבלנו חיוב יחסי – עבור השינוי – ולכן לא התקשרנו

בחודש השני התחלנו לקבל חיובים מוזרים שאינם תואמים את הסיכום של אבי מולכם.
אבא שלי צלצל אליכם לבירור חשבונית ולתדהמתנו נאמר לו כי מישהו (לא ידעתם להגיד מי)
צלצל ושינה את התוכנית של אבא שלי בשנית – לקו טלפון ביתי + חבילת גלישה + המסלול הקודם שלו בעלות 45 ₪.

לאחר דין ודברים החלטתם שאין מקום לזיכוי החיוב השגוי – שבתור מנהלת חשבונות בחברת YES
אני מודעת טוב מאוד לחוק החיובים השגויים ועלות 16 ₪ תוספת לחיובים שאינם תקינים – הבלגנו על זה למרות
שזה מאוד לא בסדר. אבא שלי ביקש לחזור לחבילה הקודמת שלו של ה 70 ₪ כמו שהובטח לו בחודש לפני כן
נאמר לו כי החבילה סגורה ולא ניתן להציעה יותר – אני לא מבינה איך חברה שמתיימרת להיות החברה הכי מצליחה
בתחום הסלולר יכולה ככה לנהוג כלפיי לקוח ותיק – הרי ברור שניתן לפתוח מבצע סגור וברור שניתן להחזיר לקוחות
למבצעים קודמים על מנת לשמרם – אני עובדת בחברת טלויזיה ואני יודעת בדיוק איך זה עובד!
גם לזה אבא שלי הסכים – ואמרתם לו כי מעבירים אותו למסלול של 99 ₪ הכולל גלישה חופשית + דקות ללא הגבלה
+ הודעות SMS ללא הגבלה

ושוב היום קיבלנו חשבונית 218 ₪
שמופיע שם – חיוב קו אינטרנט ביתי – תפנימו לא ביקשנו את זה אין לנו אפילו מחשב בבית!!!!
אבקש לזכות את שני החיובים הללו כולל זיכוי חיוב יתר – בסך 16 ₪ -

כמו כן מופיע בחשבונית כי אנחנו עדיין בחבילה של 45 ₪ הנותנת מכסה של 100 דקות
אבא שלי דיבר 328 דקות וחייבתם אותו בעלות של 104 ₪ עבור שאר הדקות – זו שערוריה!

אני דורשת זיכוי מיידי והעברתו של המנוי למסלול שהובטח לו בעלות של 99 ₪.
חבל שזה היחס שלקוחות ותיקים שלכם זוכים אליו מפאת גילם
לא ייתכן שלקוח מודיע שאין לו קו ביתי אומרים לו שמישהו צלצל ושינה לו את התוכנית ולא יודעים להגיד מי ולאחר מכן
מבטיחים שינתקו ללא זיכוי וממשיכים לחייב + מחייבים על תוכנית שונה ממה שהובטח!

אבי דיבר מקודם עם נציגי סלקום,ונאמר לו כי לא יזוכה בשום אופן, כי""מישהו ביקש לשנות את התכנית" ולא יכולים לאמר מי זה.כמובן שאין שום הסכמה ו/או חתימה של אבי לשינוי תכנית, וכמובן שלא לאינטרנט ביתי. אין לנו מחשב בבית!
אנא זכו את חשבונו של אבי בחיובים השגויים וכמו כן, אנא שילחו אלינו תשובתכם בכתב .
כמו כן נשלחה תלונה זאת במייל ובפקס לסלקום.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כל הסכומים השגויים רטרואקטיבית+זיכוי חיוב ייתר+העברה לתכנית של 70 ש"ח הכל כלול פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה