הטרדות טלפוניות לא פוסקות מצד נציגת מכירות |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
testuser |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
כבר תקופה ערוכה מאוד כל שבוע לפחות אני מקבל שיחת טלפון מנציגת מכירות במגזר הרוסי של חברת סלקום.
לאחר מספר פעמים שעניתי כי אינני מעוניין בשירות החברה, כנראה נציגת המכירות לא רוצה להפסיק ומתקשרת שוב ושוב כל שבוע.
פניתי מספר פעמים לשירות הלקוחות של חברת סלקום בבקשה להפסיק את ההטרדות הטלפונית אך בכל פעם נענתי בסירוב, מפנים אותי מנציג לנציג, לועגים לי בטלפון ובחלק מהמקרים גם מנסים לשכנע אותי להצטרף לשירותים שלהם.
במידה וההטרדות האלו לא יפסקו אפנה לבית המפשט לקבלת סיוע אך טרם ביצוע צד כזה ברצוני לנסות לפתור את הבעיה דרך חברת סלקום.
אבקש מחברת סלקום לטפל באופן אישי מול נציגת המכירות הזו כי מדובר אך ורק בנציגת המכירות הספציפית, אף נציג מכירות אחר לא פונה אלי.
ברשותי פרטים הודות הנציגה כולל מספר הטלפון שלה, מטעמי שמירת פרטיות אני נמנע לפרסם אותו באתר אך אמסור את הפרטים במידת הצורך לכל גורם מוסמך של חברת סלקום
|
בזבוז זמן, הטרדות |
סוג הנזק : |
הפסקה מיידית של ההטרדות הטלפוניות, מחיקת המספר שלי ממאגרי החברה, התחייבות אישית בכתב על ידי גורם רשמי של חברת סלקום להפסקת ההטרדות ופיצוי כספי עבור בזבוז זמן ועוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|