פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוצפה ברבוע! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
צלצלתי לסלקום להודיע על עזיבת החברה עקב תשלומים גבוהים וראה זה פלא. מיד הציע לי המוקדן (אחרי שייבש אותי שעות על הקו) את אותה תכנית זולה בהרבה - 87ש"חואף הוסיף שזו תכנית חדשה לא מזמן.
לתהייתי מדוע לא מיידעים את הלקוחות על תכנית חדשה וזעמתי על שלו לא הייתי מצלצלת, הייתי ממשיכה לשלם את אותו הסכום הגבוה עד 120.
בקשתי לקבל את התכנית רטרואקטיבית ואז אמר שמעביר אותי לאחראי ושאותו מוקדן יחזור אלי מאוחר יותר לוודא איך היה הטפול. לאחר ששוב ייבשו אותי נאלצתי לסגור את המכשיר כי הייתי בעבודה.
מיותר לציין שלא המוקדן ולא ה"אחראי" לא חזרו אלי ונשארתי עם אותה תכנית. על היום ועד שיחרו אלי- לא מתכוונת לשלם בעד שום הון שבעולם את המחיר הנוכחי.
זו עוד דרך סחטנית למשוך עוד כמה ימים תמורת מחיר מופקע

שושן ****
כספי סוג הנזק :
קיזוז התשלומים על החדשים מאז שיצאה התכנית החדשה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
סיון - אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר.
נשלח לגב' שושן תגובה בכתב.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה