פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מירמה נושא התלונה:
חביב מאיר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי אייפד לאחר הנחה 3200₪ בקבלה לא מפורט מה שם המוצר ולא בוצע הנחה חבל שחברות הסלולר ככה משקרות ושר התקשורת לא עושה שום דבר היחס לאחר הקנייה דוחה ומקומם הפכנו למדינה של גנבים חבל אין להאמין
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי ולאחזיר את האייפד לסלקום פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה