פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה נושא התלונה:
חביב מאיר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי אייפד חדש
במחיר 3200₪ במקום 3600₪ לא קיבלתי קבלה כששאלתי מה עם קבלה אמרה לי נציגת מכירות זה יופיע בחשבונית הביתה חזרתי לאחר שבוע קיבלתי קבלה במחיר מלא ללא הנחה זה מקומם נמאס המגניבות שקרים המתנה ממושכת בזמן שכל נציג טוען שהוא מנהל
הובטח לי הנחה הובטח לי 5 ג'יגה קיבלתי ג׳גה דיברתי עם נציגת שרות שאמרה לי אני מורידה לך תמורת הטבה לחשבונות אני לא רוצה אני רוצה הנחה קבלה מפורטת ולשלם את כל הסכום במזומן ולהתנתק מסלקום היא אמרה לי 2700 וזה לטענתה מתועד במחשב ואני ישלם במקום שבו קניתי אייפד הלכתי היום הנציגה בסנטר אומרת לי סכום 3100₪ לא בוצע שום הנחה ברצוני לומר לכם זה בלתי נסבל השחיתות טפלו בדחיפות אני רוצה קבלה מפורטת מה שהובטח לי תודה
כספי סוג הנזק :
כספי פיצוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה