פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מכשיר שלא השתמשתי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
סניף עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חברת סלקום שלום רב.

ביום 25/05/14 הייתי בסניף עפולה ניגשתי לנציג בשם (סעיד)כדי להתעניין ברכישת מכשיר חדש בחרתי לקנות גלקסי 5 אחרי שסיימתי את כל החתימות על הטפסים ולפני שנגעתי במכשיר התחרטתי שאני לא רוצה את המכשיר ביקשתי באותו רגע מהנציג שיבטל את העיסקה סירב למרות שעוד לא קבלתי את המכשיר מהסיבה שהוא לא יכול לבטל עיסקה בלי אישור מנהל ובאותו רגע המנהל לא נמצא כרגע אמר לי תכחי את המכשיר תבואי מחר למנהל כדי שיבטל לך את העיסקה ביקשתי להשאיר את המכשיר אצלו לא הסקים למה כי לטענתו אסור יום למחרת ב 26/05/14 ניגשתי לסניף בשעה 13:00 כדי לבטל את העיסקה ניגשתי לסעיד הפנה אותי למנהל באותו רגע סעיד לכח את המכשיר והמכשיר הישן שלי בטענתו שרוצה לסדר משהו מתוך אמונתי בחברת סלקום לא סירבתי בסוף התברר שכל זה משחק למה כי שנגשתי למנהל (אייל) סירב לבטל את העיסקה לא התווכחתי באותה לילה לא ישנתי כי אני כרגע אין לי עבודה קבועה ואין לי מאיפה לשלם ולא רוצה שהתשלומים יחזרו
והסיפור המעניין היום27/05/14 ניגשתי לסניף עפולה שוב אחרי שהתיעצתי עם עורך דין היום גיליתי שסלקום לא כמו שחשבתי תמיד והמלצתי תמיד לחברים שלי ולכל אדם שפגשתי למה? כי היום ניגשתי למנהל (אייל)
בשעה 14:00 ביקשתי להחזיר את המכשיר הסתכל עליי במבט כאילו גנבתי ואמר שכרגע אין לו זמן בשבילי אחרי כמה דקות קיבל לכוח אחר ושבקשתי לדבר איתו אמר שאין לו מה לדבר איתי למההה אנחנו בני אדם פשוט לא מנומס אחרי שניגשתי אלוו עוד פעם אמר תמתיני והלך להפסקה לא דיברתי מילה מגיע לו הפסקה אחרי שסיים את ההפסקה ניגתי אלוו עוד פעם אמר לי אין לי זמן אני לא מבינה למה הוא עובד בסלקום שאין לו זמן לדבר עם הלכוחות אחרי שעתיים שחכיתי לו קרא לי לכח את המכשיר לטכני אחרי חצי שעה מאז שלכח את המכשיר בא אליי בתשובה שהמכשיר משומש למה כי יש בתוכו אנשי קשר שלי ירד לי הסימון שהנציג סעיד לכח את שני המכשירים הוא העביר את האנשי קשר שלי ללא אישורי למה כנראה שעה את זה כדי שלא אוכל לבטל את העיסקה ולא הסכימו להחזיר את המכשיר דיברתי עם המנהל שוב אמר שבטכני לא מסכימים הלכתי לטכני לבחור אחראי בשם (משהור) אמר לא אני זה (אייל) לא מסכים משחק ילדים ממש לא נעים ולא מתאים יצאתי מהסניף בשעה 16:45 זה אומר כמעט 3 שעות בסניף על סתם מרחו אותי כדי ליאש אותי וליבש אותי .
אני כרגע לא מעוניינת במכשיר ורוצה להחזיר אותו אני לא השתמשתי במכשיר לא פתחתי את המכשיר אלא הנציג זה שפתח הנציג זה שהכניס את האנשי קשר ללא אישורי בקיצור שיחקו משחק מסריח וממש ולא ציפיתי לזה עכשוו אני חושבת האם באמת להשאר בסלקום ולהמשיך להמליץ או לא
אודה לכם על הטיפול בעניין
לא מדברת על עוגמת נפש ולא על שעות עבודה רק מבקשת להחזיר את המכשיר
עוגמת נפש סוג הנזק :
תדאגו לי להחזיר את המכשיר כמה שיותר מהר בבקשה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה