פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות תיקונים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
לזרוב 33 ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
ב4/3/2014 פניתי לשירות לקוחות של סלקום בראשון לציון בקשר לתקלה במכשיר האייפון 5 אשר נקנה על ידי בסלקום בספטמבר 2013.
כ-3 שבועות לאחר הרכישה המסך החל להעלם לסירוגין ובעת הפניה לשירות לקוחות כבר כמעט היה בלתי ניתן לשימוש. נציג סלקום, בלי לבחון את המכשיר ובלי להעביר אותו לבדיקה במעבדה אמר כי הייתי צריכה לבטח את המכשיר.
כך החליט נציג שירות הלקוחות תוך התייעצות עם המנהל, ניסו לשכנע אותי לרכוש מכשיר חדש.
לא הסכמתי והלכתי.

אני עובדת שעות ארוכות ורק לאחר מספר ימים התאפשר לי לפנות לנקודת שירות לקוחות נוספת, הפעם ברחובות.
הם ביצעו בדיקה ואישרו שאכן יש בעיה במכשיר ולקחו לתיקון למעבדה ע"פ אחריות יצרן.
לאחר שקיבלתי את המכישר בחזרה, ואחרי שימוש של שבועיים ושוב פעם הופיעה אותה התקלה.
נכנסתי לאתר האינטרנט של אפל ומצאתי הודעה למשתמשי איפון OB 5, אשר מודיעה על כך כי המכשירים פגומים וכי על המשווקים של המכשירים צריכים לטפל בבעיה.
שוב פעם פניתי לאותו שירות לקוחות ברחובות .
הבנתי שהם לא הולכים להזכיר בכלל את ההודעה שבאתר אפל, העליתי את הנושא בעצמי.
הם בדקו את הנושא במשך מספר דקות ואמרו לי שאני צודקת ושוב פעם לקחו את המכשיר למספר ימים.
ברצוני לציין כי רכשתי את המכשיר הזה כי הוא נחשב לאחד המכשירים הטובים ביותר אם כי לא הזול מבינהם.
כל האינפורמציה הקשורה לעבודתי נמצאת במכשיר זה וכאשר הוא נלקח בפעם נוספת לתיקון זה פגם לי בעבודה וגרם לבזבוז זמן יקר.

חזרתי לקחת את המכשיר, ואחרי שחיכיתי זמן רב בתור נציג שירות הלקוחות אמר כי המכיר הוחלף למכשיר חדש לחלוטין.
ווידאתי שוב פעם עם הנציג כי אכן המכשיר הוא מכשיר חדש לחלוטין ואפילו היה באריזה חדשה.

בערך שבועיים לאחר מכון, הרמקול של האייפון התקלקל. שוב פעם פניתי לשירות לקוחות שוב פעם ביקשו להעביר אותו לתיקון במעבדה. שאלתי איך זה יתכן שאחרי שבועיים צריך שוב פעם למסור אותו לתיקון, היות והוא חדש לחלוטין? הנציג ענה כי המכשיר אינו חדש אלא מחודש (למרות מה שטענו שבועיים לפני).
נשאלת השאלה, האם כדאי להשקיע כסף במכשיר יקר בשביל העבודה אם הם נהרסים יותר מהר מהמכשירים הזולים יותר? והאם זה לא פרסומת שלילית לאפל, סלקום ושירות הלקוחות שלהם? וכן, כמה זמן יקר ערך בוזבז על תורות בשירות לקוחות וציפיה לקבלת המכשיר החזרה.

יש סיבה לכך שאנשי עסקים החלו להרתע משימוש במכשירי אפל ולעבור לשימוש במכשירם חליפיים. זהו פרסום שלילי עבור החברה.
החלפה עם טלפון חדש פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה