פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר לזוג קשישים. עבודה בניגוד לחוק נושא התלונה:
ברק ישראל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏22 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
חוצות לב המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום.
אני ישראל *** כותב את התלונה בשם הורי, אנשים מבוגרים ולא ממש בקו הבריאות (גילאיים 78 ו-88 )
שמות ההורים רות ואברהם ***.
החוזה מולכם על שם אברהם *** ת.ז 204***6
לאברהם היה עד היום כרטיס טוקמן מולכם
ולאמי קנינו לפני שבוע כרטיס טוקמן מולכם
אני מבהיר בזאת. שכל השימוש בטלפונים הוא רק למקרה חירום. השימוש במכשירים שואף לאפס.
ביום הקניה קנינו לשני ההורים טלפונים לחצנים הכי פשוט, כדי שיהיו מסוגלים לתפעל אותo (מכשיר MIO S510)
כרטיס הסים עלה כארבעים ש"ח, ומקבלים חזרה 30 ש"ח זיכוי נוסף לשיחות. לקבלת המתנה יש להתקשר למספר *888
כיון שלמספר שהופנינו ענה מענה קולי בערבית, ולא הצלחנו לקבל מענה אנושי להסבר. הורי באו במיוחד לסניף סלקום בחוצות המפרץ.
מפה מתחיל הסיפור מולכם. זוהי התנהלות מחפירה מול אנשים מבוגרים, של נציג המכירות והאחראי שלו. שכמובן לא הסכים לדבר אתי בטלפון.
נציג המכירות בהסברים מבלבלים שכנע את הורי לעשות חבילה . בסכום קבוע.
למה יש צורך בחבילה לטלפונים שנערכות בו שיחות בודדות בחודש ? כמו כן, הבטיח להם גם אינטרנט. מה אנשים מבוגרים צריכים אינטרנט בנייד ? נראה לכם שאדם כמעט בן 90 יוכל להשתמש באינטרנט
ובטלפון שיש להורים. מישהו יכול לגלוש ? זאת חוצפה.
כששמעתי את זה הדרכתי את הורי לבטל את העסקה
שוב הביאו אותם לסניף בחוצות המפרץ. עכשיו היה ספור חדש.
אבי בטעות מילא את הכרטיס בכמעט 300 ש"ח של שיחות. הפקיד שעשה להם את העסקה העביר את הזיכוי לחשבונם. שמזה יחייבו בהתחלה את החבילה שלהם. כשהגיעו היום ההורים לבטל את העסקה, לא הסכימו להחזיר לאבי את ה300 ש"ח של הכרטיס. בטענה שהם לא יכולים לבצע את זה.
זה לא צריך לעניין אותי. אתם צריכים למצוא את הדרך להחזיר את הכסף לכרטיס בכל דרך שהיא.
את אמי הם הפנו לאן שקנתה לקבל את הכסף בחזרה.
להזכירכם החוק אומר שעסקאות כאלו ניתן לבטל עד 14 יום מהחתימה.

אני מבקש לסיים את הפרשה הזאת בהקדם. בלי לדרוש מהם להגיע שוב לסניף חוצות המפרץ.
א. לסגור את החבילה הזאת (שני הקווים על שם אבי)
ב. להחזיר להם את הכסף
ג. לוודא שלא יהיה כל חיוב עבור הביטול
ג. לוודא שלא יהיה כל חיוב בכרטיס האשראי.

מספר הטלפון שלי לברורים נוספים
0546****28

בתודה
ישראל ****

עוגמת נפש סוג הנזק :
הפתרון, ביטול העסקה, והחזרת כל הכספים, ללא טרטור נוסף של החותמים לסניפכם. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה