פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חובת סודיות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוח ותיק של חברת סלקום ודרשתי מכבר מהחברה קוד סודי לזיהוי אישי לפני מתן פרטים על חשבוני האישי.
בתאריך הנ"ל פניתי לחברה בבקשה לתקן את המכשיר הנייד שרכשתי בחצי שנה האחרונה, מעבר לתגובה השלילית באשר לתיקון נמסרו לי שלל פרטים אישיים ומזהים על מצב החשבון שלי.
כל זאת כאשר לא התבקשתי להציג ת.ז., קוד סודי או כל מסמך מזהה אחר כפי שהוסכם ביני לבין החברה בחוזה השירות.
ברגע שהבנתי שהחברה הפרה את חובת הסודיות שלה כלפי, בכך שמסרה לי פרטים סודיים אודותיי, מבלי לוודא שאני הוא בעל החשבון, התלוננתי בפני נציג השירות על כך וביקשתי לדבר עם המנהל, במקום זה ניגש אליי אחראי המשמרת (שאפילו לא טרח להתנצל בראש ובראשונה) ובמילים פשוטות לא התייחס כלל לטעות הקריטית של הנציג הקל בכך ראש ובעצם הכשיר את התופעה מבלי לתת לי מענה כלקוח שהפרו כלפיו חובה בסיסית למדי,ועל כך אין עוררין. הופתעתי מגישה מזלזלת זו במיוחד לאור העובדה שמנהלת המוקד סירבה לשוחח עימי ולתת לי מענה.
נותרתי חסר אונים מול החברה הגדולה, ללא מענה.
חשוב להדגיש שמדובר בתופעה בעייתית ביותר בה חברה סלולרית המחזיקה בידה מאגר נתונים רגישים וסודיים ביותרבעלי ערך רב בסיטואציות מסוימות (ועל כך אין צורך לפרט) על שלל לקוחותיה ומזללזלת במופגן בלי לדפוק חשבון.
לטיפולכם,
תודה מראש.
פגיעה באינטרס האישי של ואף באינטרס בעל ערך ציבורי- סוג הנזק :
פיצויי על עוגמת הנפש שנגרמה לי מטעם החברה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר דניאלי בקשר לפניתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה