פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר שהיה עם מגן מסך סרוכית לפני התיקון ואחרי זה עם מגן פלסטיק נושא התלונה:
אטאל יעקב שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב1/6/2014 הבאתי את המכשיר לתיקון עם מגן זרוחית לאחר 48 שעות
המכשיר החוזר לי מהתיקון עם מגן פלסטית שלא ידעתי שהגתי הביתה הבן שלי גילה שזה מגן פלסטיק ולא סרוכית לאחר שבועים הלכתי לחברה פרטית לבדוק עם המגן הוא פלסטיק או סרוכית ואמרו לי בודאות שזה מגן פלסטיק לאחר שבועיים ב6/7/2014 נגשתי לחברת סלכקום שבקניון חיפה שלכו אותי לאחרית משמרת בשם "קול" ואמרה לי שהיא לא מאמינה לי ונפנפה אותי ובזמן שדיברתי איתה היא מתמעמעת וממציעה תירוצים כדי לנפנף אותי אני מאוד כועס ומקווה שתיפתרו את הבעיה כי ככה לא מתנהגים ללקוח

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה