|
|
|
|
|
|
שירות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
עת התקשרותי לביצוע ניוד לסלקום.
הובטח לי שלא אשלם על כרטיס הסים. הנציג טען שבחודש הראשון יופיע חיוב ובחודש השני יופיע זיכוי.
לא כך קרה. השארתי פניה באתר של סלקום ולא חזרו אלי.
התקשרתי והציעו לי שירות שיחה חוזרת. הסכמתי, קיבלתי שיחה מסלקום עניתי נאמר שזוהי שיחה חוזרת ואז רק שמעתי מוסיקה במשך 6 דקות וארבעים שניות, נציג לא היה שם.
הכל מוקלט כולל ההמתנה לשיחה חוזרת.
|
עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
לזכות אותי כספית. לתקן את השירות הלקוי במיוחד את שירות "שיחה חוזרת" |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|