פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים מוגזמים עבור סים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
שמי אבי , בתאריך 19.2.14 הצטרפתי לסלקום ע"י שיחה עם נציג בשם קיריל מסניף אשקלון. במסגרת העסקה סוכם שכרטיסי הסים היו ללא חיוב ,אך כבר בחשבונית הראשונה ראיתי שמחייבים אותי עליהם. כל נסיון לבטל את החיוב לא הועיל היות והטענה היא שכל הסיכום ביני לבן הנציג כלל לא מופיע בחוזה. נכון להיום כבר ניידתי את הקווים לחברה אחרת בגלל הסיבה הזו אך מסתבר שסלקום מחייבים אותי בסכום מטורף של 140 ש"ח לכל סים כשבמקביל כל חברה אחרת גובה עבור כרטיס סים סכום של כ 20 ש"ח. כל ניסיון להגיע למנהל כלשהוא בשירות הטלפוני עלו ללא הצלחה עם זמני המתנה על הקו של מעל לחצי שעה.
כאשר חברת תקשורת מעסיקה נציגי מכירות שסוגרים עם לקוח משהוא בשיחה וזה לא מופיע בחוזה מתוך טענה שאין מבצע כזה או אחר אך תופיע הערה פנימית לגבי אותה הטבה ,לא נותר לי להבין אלא שזו מדיניות גורפת של החברה למכור שקרים ללקוח על מנת לסגור עסקה ולעבוד בשיטת מצליח כאשר לאורך כל הדרך מנסים להתיש את הלקוח.
אבקש מכם בכל לשון של בקשה לנסות לעזור לי כי בסלקום פשוט אין עם מי לדבר

כספי סוג הנזק :
מחיקת החוב העתידי על כרטיסי הסים וחיוב הכרטיסים בסכום סביר של 20ש"ח כמו שאר החברות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה