פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקנות הגנת הצרכן נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
קיימת חוק הגנת הצרכן ותקנות לחוק,על פיהן החברה חייבת או לענות תוך 3 דקות ,או אפשרות לקהל הודעה עם טלפון של המתלונן.אתמול ניסיתי להתקשר בערב וזמן רב לא היה מענה או אפשרות השארת הודעה.זה מנוגד לחוק הגנת הצרכן
חוק הגנת הצרכן פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה