|
|
|
|
|
|
זיכוי בגין גלישה |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים שוחחתי עם נדב משירות לקוחות טלפוני לגבי חריגת גלישה של 500 ש"ח , נדב הבטיח לאחר בדיקה עם מנהל שאני אזוכה בסכום מכיוון שלא קיבלתי התראות לפני החריגה. היום קיבלתי הודעת SMS כי לא אקבל זיכוי למרות הכל כי הוחלט כי כן קיבלתי התראות. אני לא מבינה איזו התנהלות זאת?? נדב בדק עם מנהל וזאת הייתה ההחלטה שלו אז מה פתאום לאחר שבועיים הוחלט שזאת טעות? תקחו אחריות על ההחלטה שהתקלה לפני שבועיים. צריך להבין כי חבילה ללא הגבלה בכל חברה מתחרה היא 39 ש"ח אז איזו סיבה יש לכם לגבות ממני 500 ש"ח על חריגה של חצי ג'יגה?? ובנוסף אם הייתי מקבלת את ההודעה על החריגה בפועל לא הייתי מעזה להמשיך לגלוש.אבקש לזכות אותי בסכום החריגה כפי שהובטח, לא כך עושים צחוק מלקוחות. תודה רבה
|
עלבון |
סוג הנזק : |
זיכוי מלא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|