פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
הנני לקוחה של סלקום מעל 17 שנה, נאלצתי לפנות אליהם בעקבות מטען של גלקסי 2 (לפני כ 8 חודשים החלפתי) לפני כשבוע הרחתי ריח שרוף והתברר שזה נבע מהמטען כאשר הסתכלתי ראיתי שאכן בחיבור נגרם קרע והמטען רתחחח ,כרגע פניתי למרכז שרות בקניון רחובות לשם שינוי ולא כצפוי המתנתי כ 6 דקות בלבד מה שבדרך כלל המתנה שם מעל כשעה,הסברתי לנציג פבל את הבעיה ואכן ראה שיש קרע שנגרם במטען ,המתנתי מעל 10 דקות עד שפבל קיבל תשובה מאחראי
שעלי לרכוש מטען בשווי של 75 ש"ח.
מיותר לציין מה היה קורה אם המטען היה מתפוצץ לי ביד או עולה באש ולא הייתי ליד המטען,
האם אני אמורה לשלם על מטען פגום שקיבלתי מסלקום???
האטימות של סלקום חוגגגגגגגתתתתתת!!!!!
שוקלת לעזוב את החברה לאחר 17 שנה!!!! מאסתי מכל ההתנהלות של חברה זאת
ותשובתו היתה לקנות מטען חדש
כספי עוגמת נפש סוג הנזק :
מטען ללא חיוב כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה