פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מכשיר מצליל פון בראשון לציון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 14.9 אימי רכשה מכשיר אייפון 4 s מחנות צליל פון בראשון לציון לאחי ועשתה זאת בהוראת קבע מדובר על חיוב של 89 ב39 עוד חבילה של 59 שח היות ואימי נקלעה לחובות כבדים שך ארמונה ןהוצאה לפועל לא תוכל לעמוד בהתחיבןת זאת היא חיה מקיצבה של ביטוח לאומי ניגדמו לצחי בעל חנות צליל פון אמר לו שאין אפשרות לבטל עיסקה ועלינו לשוחח עם חברת סלקום יצרנו קשר עם נאדיה מקישרי לקוחות שמחה לעזור לנו בענין ביטול הקו אך מה קורה לביטול המכזיראני מבקשת לאלתר לבטל את המכשיר וכן נגבה ממנה 300 שח פיקדון עבור בוראת קבע גם את זה להחזיר במידה ותירצו מסמכים לגבימצב בריאותה של אימי אשלח אנא ליידע אותי 0542***225

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה