פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזוויע בעקבות פנייה לשירות שלכם בתאריך 23.9.14 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפניות הציבור בסלקום שלום רב,

אלכס *** | ת.ז - 307***969 | מספר סלקום - 0525***862.

לאחר פניות של חברים שרצו לעזוב את סלקום לטובת חברה אחרת ואתר כמה זה בא לידיעתי שקיים בסלקום מבצע משתלם של 59 שח במסלול ללא הגבלה עם חבילת גלישה בנפח 3 GB לתקופה של שנה.
פניתי לשירות על מנת להצטרף למבצע.
לאחר המתנה של מעל חצי שעה בשיחה הראשונה ענתה לי נציגה שניתקה את השיחה עוד לפני שהעלתה את הפרטים.
בשיחה השנייה לאחר המתנה של עוד 20 דקות ענתה נציגה נוספת ולאחר ששמעה את בקשתי אמרה שהמבצע הוא ללקוחות מתניידים בלבד (למרות שאני יודע כעובדה שהמבצע ניתן לחברים שקיימים כבר שנים בסלקום) ואמרה כי אין אפשרות לצרף אותי למבצע.
לאחר התוכחות מיותרת של כמה דקות נוספות הנציגה החליטה על דעת עצמה שהנושא הוא מעבר לכוחותיה והעבירה אותי לשלוחת מנהל (מומחה ראש צוות או שימור לא ניתן לדעת).
בשלוחה שאליה העבירה אותי הנציגה המתנתי 30 דקות עם מוזיקה מעצבנת ועוד 15 דקות בשמיעת צלצולים ללא מענה (אני מציעה לכם להאזין לשיחה) עד שניתקו לי שוב בפרצוף.
לאחר שהשיחה נותקה ציפיתי שמישהו יחזור אלי אבל כמובן שזה לא קרה.

****בקשתי היא פשוטה אני מבקש שנציג או מומחה או כל גורם אחר יתקשר אלי במהרה לאשר כי צורפתי למבצע החדש ולא תזיק הנצלות קטנה על בזבוז הזמן המטורף והעצבים שנגרמו לי מהשירות הקלוקל של חברתכם.

חג שמח ושנה טובה, אלכס (אני מקווה שהשיחה תהייה לפני השנה החדשה).
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות וצירוף לתוכנית הבקושת פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה