פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מניפולציות של עובדי החברה על הלקוח נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
כנפי נשרים ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד
ט"ו באלול התשע"ד
10 בספטמבר 2014
לכל מאן דבעי!
הנדון: שרות לקוחות בסלקום בסניף כנפי נשרים בירושלים

23/7/14 בתאריך זה נכנסתי אחרי הצהריים כדי לתקן את מכשיר הנייד (גלאקסי S4), סיבת תלונתי הייתה שהמכשיר מתחמם מאוד בזמן שאני מדברת איתו, הפקיד בחור בשם נתנאל ישר רצה למכור לי אייפד, אמרתי אין לי צורך הוא שיגע אותי וקרא למנהל בשם רפאל שיעזור לו לשכנע אותי, רפאל אמר לו יש לה אייפד עזוב אותה... לקח את המכשיר וישר אמר שצריך לפרמט אמרתי לו שאיך שאני יודעת צריך להחליף בטרייה, אמרתי לו שאני לא רוצה לפרמט מה בגלל התמונות ונתן לי כרטיס זיכרון ב- 90 ₪. ואז ניסה למכור לי אוזניות ביטס אמרתי לו שאין לי מה לעשות איתם והתחיל לשגע אותי אמרתי לו מה שגם אני מובטלת וסלקום עם התחמנות שלהם כבר לוקחים ממני מספיק כסף, הוא אמר לי שהאוזניות הוא יכניס לתוך החשבון שאני משלמת בתוך ה-400, אמר: "אני אעשה קומבינה ולא תרגישי כלום" הוא לא הרפה קרא לתגבורת והיא אמרה לו שזה לא ניתן והוא הרפה ממני.

30/7/14 בתאריך זה חזרתי כדי לקחת את המכשיר וללכת ישר ללימודי ופה התחיל מסע של מניפולציה בידי נתנאל יחד עם מתן מנהל המשמרת שלו, אמרתי לו שאיני רוצה את האוזניות אין לי מה לעשות איתם, והוא אמר לי שיש לי עוד בעיות עכשיו הוא רואה ועיכב אותי שעה וחצי בטיעונים שונים, תוך כדי הודה שהוא צריך את זה לבונוס, אמרתי לו שוב ושוב שאין לי צורך בזה ושאני חייבת ללכת והוא שוב ושוב טוען שיש לי בעיות אחרות... ושלא אדאג האוזניות יהיו בתוך ה- 400 ₪ ולא ארגיש אותם. תוך כדי הסתבר לי שלא החליפו לי בטרייה ואז הוא קרא לטכנאי שאמר שלא חייבים להחליף לי בטרייה וזה לא בדיוק נכון מה שאמרו לגבי המכשיר הנ"ל אבל לפני משורת הדין ייתן לי בטרייה של 300 ש" בחינם.
כאמור אחרי שעה וחצי בהם עברתי תחמונים מניפולציות והבטחות יצאתי עם יחידה אחת של אוזניות שבאמת אין לי מושג מה לעשות איתם ואין לי צורך להשתמש בהם. לא החתימו אותי על כלום שציינתי בפני נתנאל אמר לי שלא צריך. יש לציין שכמה פעמים במהלך שהותי שם רציתי ללכת אבל הם יודעים איך להחזיק אותי כאמור: "יש עוד בעיות..."

12/8/14 קיבלתי סמס מסמסונג בו נאמר לי לסור להחליף בטרייה עם אני מרגישה חוסר נוח או נפיחות של המכשיר.

13/8/14 התקשרתי לסלקום לדעת למה הסכום שלי הגיע ל- 609 ₪ ושם נאמר לי שחויבתי על שתי יחידות של אוזניות!!!
מאותו רגע במשך שבועיים פלוס אנחנו בטלפונים עם סלקום ללא שום מענה ובניסיון לבוא לקראתי עוד הייתה לי באחת הפעמים נציגת שרות שצחקה עליי ללא הפסקה ובהרגשה איומה ואף אמרה שנתנאל צודק שהוא צריך את זה לבונוס והצדיקה את מעשיו.

1/9/14 בתאריך זה יחד עם אימי הגענו בשעות אחרי הצהריים לסלקום ודיברנו עם אחד האחראים בשם עאמר הוא אמר שלא נלך לעיתונות והם יטפלו בזה ויזכו אותי ב- 200 ₪. הוא הבטיח שיטפל בעניין שתי יחידות אוזניות שאני מחויבת עליהם ולך תוכיח שיש לי רק אחד וגם לא היה מוכן לקחת את היחידה שכבר הייתה לי ביד.
מנהל התורן עאמר הבטיח לחזור אליי בעוד יום, "אל תדאגי אני אחראי לחזור... "- "לא דובים ולא יער".
הבטיח לעת עתה להחזיר לי 200 ₪ ב- 4 תשלומים, כי סלקום לא יכול להחזיר בבת אחת 200 ₪ שנגבו שלא כדין.



14/9/14
קיבלתי דף חשבון ונוכחתי לדעת שהוא לא קיים את הבטחתו אותו אחראי ולא זיכו אותי ב- 50 ₪ מתוך 200 ₪ שהובטח לי. בסלקום יודעים לעשות מניפולציות על אנשים להסיח את דעתם ולצערי הסיפור הזה היא דוגמא אחת מעוד כמה דוגמאות שעברתי בסלקום.

יש לציין שבסלקום יודעים טוב מאוד לנצל לרעה את כוחם על תמימותו של לקוח ותמיד יש להם תגבורת במידה ואחד לא מצליח, פעם היו עליי שלושה.
אני מאוד רוצה לעזוב את החברה ולעבור לאחרת אך אני כבולה בגלל התשלום.
אנא ממך, אני רוצה להחזיר את האוזניות, אני רוצה שיעשו חשבון חדש אחרת גם אפנה למבקר המדינה ולמשרד התקשורת.
אנא עזרו לי לפתור את הבעיה וגם פיצוי על עוגמת נפש.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה