פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מטעם לאחר 8 חודשים בתשלום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים פניתי לסלקום בגלל בעיה של מטען שנרכש לפני כ-8 חודשים מסלקום רחובות,ניגשתי לנציג לאחר המתנה קצרה לשם שינוי כ- 20 דקות
הראיתי לו את כבל המטען שנשרף והחוטים היו גלויים הסברתי לו שיום בהיר אחד הרחתי ריח של שרוף וקלטתי שזה נובע מהמטען וכן כאשר מטעינים את הפון המטען רותח מיותר לציין מה היה קורה אם לא הייתי בסמוך והמטען היה נשרף וגורם לנזק או אם המטען היה מתפוצץ או עולה באש כאשר היה ביד.
יש לציין שהאטימות בסלקום חוגגת התבקשתי לשלם על מטען חדש כ 80 שח בעצם מה שהיה צריך להחליף זה רק את הכבל !!!!!!
בזבוז זמן,כספי סוג הנזק :
החלפת המטען ללא חיוב פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה