|
|
|
|
|
|
הטעיית לקוחות בסלקום וחיוב יתר |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הצטרפנו לסלקום למסלול המוגדר "ללא הגבלה".
כבר בחודש הראשון קיבלתי הודעה על שימוש בלתי סביר.
אציין כי לא החתימו אותי על שום הסכם/חוזה בעת ביצוע העסקה ואף לא נמסרו לידי תנאי העסקה בכתב כנדרש בחוק.
יתר על כן לא צוין בפני כי יש מגבלת הודעות במסלול ללא הגבלה.
עוד אציין כי בעת היותי לקוח הוט מובייל שלחתי הודעות בהיקפים גדולים יותר ומעולם לא נטענה כלפי טענה לשימוש בלתי סביר.
המסמך היחיד עליו חתמתי מול סלקום הינו טופס הור"ק.
בשיחתי עם נציגת שירות רותם ביום20/10/14 בשעה12:13 טענה כי אין באפשרותה לעשות דבר. לשאלתי האם כמות ההודעות המותרת מצוינת במסמך ההתקשרות עמהם (אותו מעולם לא קיבלתי) טענה שלא.
ברצוני לקבל זיכוי על ה"שימוש החורג" לטענתם.
אודה לטיפולכם המסור.
אמיר
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|