פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות כושל ומאכזב ברשת סלקום. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
צהריים טובים,

שמי אביאל *** ת"ז 20***4697 מנוי 052***0944

אני לקוח של סלקום כבר כמה שנים לפני כשנה בחרתי לרכוש את הG2 שלי בסלקום ולא בחוץ בחצי מחיר מכוון כלשמור על נאמנותי כלקוח ולטענות הנציגים שיהיה לי אחריות מלאה ובמידה ויהיה בעיה אזכה ליחס וטיפול מלא מטעמכם, ומיותר לציין ששילמתי על המכשיר כפול מאשר אשלם בחוץ ובכל זאת בחרתי בסלקום.

לאחר 8 חודשים הכנסתי את המכשיר שלי לבדיקה מכוון שהסוללה הייתה נגמרת מהר,
לאחר כמה ימים חזר המכשיר ולטענת הנציגים קיבלתי מכשיר "חדש" לשאלתי מדוע אמרו לי שלא רשום סיבה וענו לי "מה אכפת לך הרווחת אתה לקוח טוב קיבלת מכשיר חדש שלא יהיו בעיות".
שהגעתי הביתה הופתעתי לגלות שאי אפשר לדעת עם המכשיר קיימת בעיה טכנית שרק עם אוזניות ניתן לדבר, למחרת הייתי בטבריה מייד נכנסתי למרכז שירות בבוקר ולטענתם לא רצוי שאני אכניס את המכשיר שם אלא אגש לקרית שמונה.
מיד ביום ראשון הגעתי לקרית שמונה ושם הופתעתי לגלות שמנהלת טוענת שזה בעיה שלי ואני אצטרך להכניס את המכשיר לתיקון ואם הייתי חזור עד 24 שעות היא הייתה מחליפה לי לחדש מהאריזה - שלפני שניה סיפרתי לה שניגשתי מיד למחרת לטבריה ולא נתנו לי שירות שם.

הכנסתי את המכשיר שוב לתיקון, שוב יצא מכשיר חדש ושוב תקול, מנהל שטיפל בי אמר לי לחכות קצת ואם זה ממשיך לחזור.
כל השבוע הזה עברתי עינויים בשירות לקוחות.
התקשרתי לפני כיומיים העבירו אותי למנהל והשיחה הועברה לנטוויזן משום מה, התקשרתי שוב ואמרתי שדיברתי עם נציגה העבירה אותי לנטוויזן במקום למנהל ושוב העבירו לנטוויזן.
התייאשתי!!! התקשרתי יום אחרי ענתנה לי נציגה שסיפרתי לה שוב הכל ושוב העבירה אותי למנהל, הגעתי סוף סוף למנהל בשירות שהבטיח שמברר וחוזר אליי עד 7 בערב עם תשובות כי חיכתי המון זמן!!!!
כמובן שהוא לא חזר ולא שמעתי ממנו מילה, התקשרתי שוב אחרי 48 שעות (אתמול) נציגה טענה שהיא לא רואה בכלל שדיברתי עם מנהל (שיחה של שעה ויותר!!!!!! שלא תועדה!!!!!)
ואין לה דרך להשיג אותו והיא מעבירה אותי שוב למנהל שעה והבטיחה שהיא במעקב וחוזרת אליי מייד לבדוק שטופל.
מיותר לציין שהייתי על הקו קרוב לשעה וחצי ושום מנהל לא ענה לי עד שהתייאשתי!! ומיותר לציין שאותה נציגה לא חזרה אליי לבדוק ולא עקבה.
ומיותר לציין שאני כרגע עם מכשיר תקול "מחודש" שאני עדיין משלם על מכשיר חדש בכל חודש!!!

אני מאוד מקווה שפניות הציבור הגורם הבכיר והאחרון לפניה שלי יענה במיידי ולא אמתין שוב חודש ויותר כי עם המכשיר שלי לא ניתן לעבור!!!

מייל זה נכתב בנוסף: פניות ציבור משרד התקשורת ופניות הציבור סלקום.

תודה רבה,
אביאל ***.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה