פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף על תוכנית עליה לא נרשמתי וגבייה לאחר הניתוק נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוח של סלקום מאמצע 2013, הצטרפתי לתוכנית 59 ₪ הכול כלול (שיחות, סמס וגלישה ללא הגבלה)
• במשך השנה החברה העלתה את מחיר התוכנית כמה פעמים, בפעם אחרונה התשלום הקבוע עלה ב-20₪ מ-100 ל-120₪
• בנוסף סלקום שינו מהותית את התוכנית, כאשר הוסיפו לי "GB2 חבילת גלישה ללא הגבלה בהצרת מהירות לאחר" בעלות 16.14 ₪, כך שבפועל שילמתי 136.14 ₪ בחודש, גם כאשר גלשתי פחות מ-2GB.
ברצוני לציין שלא נתתי הסכמתי לשינויים האלה, ואף נציג סלקום לא דיבר איתי ולא הודיע על השינויים.
בעת הצטרפות הוסבר לי ע"י נציגת סלקום, שהגלישה היא ללא הגבלה.
• ב-17.08.14 עשיתי ניוד לגולן טלקום, אבל במועד חיוב הבא (13.09) גיליתי כי סלקום גבתה ממני בתשלום אחרון עבור 4 ימים (מ-13.08 עד 17.08) סכום קבוע מלא (120 ₪), בטענה שהסכום הקבוע לא מחושב באופן יחסי לאחר הניתוק, וזה בניגוד ישיר לחוק הגנת הצרכן, סעיף 13ד1.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה