טוקמן |
נושא התלונה: |
יום חמישי 13 נובמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני כשבוע סים של טוקמן. ניסיתי למלא אותו בתוכנית חודשית משתלמת כמו שהיתה לי שנה וחצי באורנג'-ביג טוק. כבר עברתי בדואר, בדינמיקה, ובסלקום. אף אחד לא יודע לתת שירות, ובדואר בכלל טעו וסתם שילמתי 140 ש"ח שהלכו לפח, אחרי 6 ימים גיליתי שאין לי יתרה ואני תקועה בלי יכולת להוציא הודעות ושיחות. אני מאוד לא מרוצה. לא יתכן שסלקום מוכרת סימים של טוקמן, שאין שום שירות. גם ב 777* וב 778 * אין מענה אנושי.בבקשה לטיפולכם הדחוף. אני רוצה פיצוי. החבילה שרציתי הינה ב 139 ש"ח, הודעות שיחות וגלישה לחודש.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שיתקינו לי את התוכנית שרציתי ללא עלות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|