פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טוקמן נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏נובמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני כשבוע סים של טוקמן. ניסיתי למלא אותו בתוכנית חודשית משתלמת כמו שהיתה לי שנה וחצי באורנג'-ביג טוק. כבר עברתי בדואר, בדינמיקה, ובסלקום. אף אחד לא יודע לתת שירות, ובדואר בכלל טעו וסתם שילמתי 140 ש"ח שהלכו לפח, אחרי 6 ימים גיליתי שאין לי יתרה ואני תקועה בלי יכולת להוציא הודעות ושיחות. אני מאוד לא מרוצה. לא יתכן שסלקום מוכרת סימים של טוקמן, שאין שום שירות. גם ב 777* וב 778 * אין מענה אנושי.בבקשה לטיפולכם הדחוף. אני רוצה פיצוי. החבילה שרציתי הינה ב 139 ש"ח, הודעות שיחות וגלישה לחודש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיתקינו לי את התוכנית שרציתי ללא עלות. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה