|
|
|
|
|
|
חיוב לאחר ניוד |
נושא התלונה: |
קוסטרין אלכס |
שם/כינוי: |
יום שני 01 דצמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב-29/9/2014 ביצעתי ניוד קו מחברת "סלקום" לחברת "גולן טלקום". ב-2/12/2014 קיבלתי חשבון מחברת "סלקום" על סכום 212.32 ש"ח. לאחר שיחה עם נציג התברר לי שהחיוב חל על קו שהיה מספר דאבל לשיחות נכנסות בלבד שלא היה בשימוש וחויב תמיד ב- 5 ש"ח, ואף לא הופיע בחשבוניות . למעשה, התוכנית ממספר מנוייד הועברה למספר הדאבל.
המעבר של חיוב למספר הדאבל התרחש ללא התראה מצד החברה ולא בשיחה עם נציג החברה בסמוך לניוד. ברצוני לציין כי לא נתתי את הסכמתי לשינויים האלו ונציג החברה לא הזכיר זאת בשיחת הטלפון. אני דורש ניתוק הקו במיידי והחזר כספי מלא של הסכומים שנגבו ממני או ייגבו בעתיד. אם לא כן-בכוונתי לפנות לבירור משפטי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ניתוק הקו והחזר כספי מלא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|