פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לאחר ניוד נושא התלונה:
קוסטרין אלכס שם/כינוי:
‏יום שני ‏01 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-29/9/2014 ביצעתי ניוד קו מחברת "סלקום" לחברת "גולן טלקום". ב-2/12/2014 קיבלתי חשבון מחברת "סלקום" על סכום 212.32 ש"ח. לאחר שיחה עם נציג התברר לי שהחיוב חל על קו שהיה מספר דאבל לשיחות נכנסות בלבד שלא היה בשימוש וחויב תמיד ב- 5 ש"ח, ואף לא הופיע בחשבוניות . למעשה, התוכנית ממספר מנוייד הועברה למספר הדאבל.
המעבר של חיוב למספר הדאבל התרחש ללא התראה מצד החברה ולא בשיחה עם נציג החברה בסמוך לניוד. ברצוני לציין כי לא נתתי את הסכמתי לשינויים האלו ונציג החברה לא הזכיר זאת בשיחת הטלפון. אני דורש ניתוק הקו במיידי והחזר כספי מלא של הסכומים שנגבו ממני או ייגבו בעתיד. אם לא כן-בכוונתי לפנות לבירור משפטי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק הקו והחזר כספי מלא פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה