פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית סכומים שלא לצורך בשירות התקנות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באתי להתקין דיבורית קבועה לרכב כשבידיי שובר שרכשתי בסלקום. המתקין הוא מורשה סלקום. זו הפעם השלישית שאני מגיעה להתקין כאן.
בשתי הפעמים הקודמות ביקשתי שלא יקדחו חורים ברכב ואכן כך היה. לא דרשו על כך תוספת תשלום מעולם!
היום כשביקשתי לא לקדוח נאמר לי שזה בתוספת של 100 ₪! לשאלתי מדוע נעניתי שכך זה היה מאז ומתמיד.
באותה נשימה המתקין הודה שבפעמים הקודמות לא דרשו ממני תוספת.
נראה לי הזוי שאני משלמת על שובר לפירוק והתקנה מחיר מלא ועל כך צריכה להוסיף עוד כמעט 100% מהמחיר של השובר רק כדי שלא יקדחו לי ברכב! מה שכאמור מעולם לא דרשו ממני!
התקשרתי לסלקום. בתחילה נאמר לי שאם יש לי שובר אני לא צריכה להוסיף תשלום. אח"כ חזרו ואמרו לי שמותר לו לדרוש תוספת וזה מולו.
כל אחד מתנער!
אם זה מול המתקין - למה שילמתי על שובר לסלקום???
ואם המתקין היה רוצה 1000 ₪? זה גם בסדר ומולו?
לבסוף ביקשתי שיקדח רק כי אין באפשרותי לעמוד בתשלום של 100 ₪ נוספים, אבל התחושה היא קשה של ניצול וגזל! אני בחיים לא אחזור למרכז ההתקנות הזה ובכלל - אשקול צעדיי בנוגע לחברת סלקום. שעד היום רק מאכזבת אותי עם השירות והמחירים המופקעים!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה