פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לאחר התנתקות מהחברה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, בתאריך 18/11/2014 התנתקתי מחברת סלקום.היום 25/12/2014 קיבלתי חשבונית חיוב בגין תקופה 14/11-13/12 ,בסך 77.36שח.החברה בחוצפה רבה חייבה אותי על תאריכים בהם לא הייתי מנוי ולא חיוב יחסי כפי שקיים בכל חברה, לפחות כזו שגובה רטרואקטיבית כמו סלקום ולא חודש קדימה,יצא אפוא ששילמתי ל2 חברות במקביל בהיותי מנוי על חברה אחת באותה תקופת זמן, כמו כן לפני שהתנתקתי הצטרפתי בסלקום לתוכנית 69 שח ללא הגבלת שיחות והודעות.פניתי לחברה וענה לי נציג בצורה מאוד חצופה ,כל דקה בשיחה הוא ניסה לנתק לי את השיחה,הוא טען בשיחה שחויבתי 8 שח יותר בגין חבילה לחו"ל, הסברתי לו שאין לי אף אחד בחו"ל אז הוא ענה שלא מעניין אותו,חברה שנוטשים אותה צריכה עדיין לתת שירות ולצפות שאולי יום אחד הלקוח יחזור בזכות אותה שיחה אחרונה,השיחה היתה לא נעימה ולבסוף העביר אותי לתקליט שהתייאשתי מלהמתין על הקו.
עלבון נפש סוג הנזק :
החזר כספי בגין תקופה בין 18/11-13/12 פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה