פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוספת כספים בחשבונית+המתנה בזמן ארוך מהרגיל !! נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
התקשרתי הבוקר לסלקום בזמן אחרי זמן של כ10 דקות ענתה לי נציגה בשם חיואת הסברתי לה את הבעיה שהייתה לי בחשבונית שהתווסף לי כסף יותר מהחשבונית הקודמת, הנציגה הסבירה שחייבו אותי ב30 שקל על שירות של וידיאו ולאחר כמה דקות אמרה שיזכו אותי על זה ,חצי מזמן השיחה איתה שעמד עד 26 דקות היה שהיא שמה אותי על המתנה , לאחר שביקשתי לדבר עם מנהל נתנה לי לחכות בנוסף עוד כ5 דקות על הקו ורק אז ענתה שהיא מעבירה אותי למנהל לאחר מכן שהעבירה אותי חיכתי עד כ50 דקות עד שהעבירו אותי למנהל ולא באמת שמנהל ענה בזמן שחיכתי למנהל בקו הטנייד שלי התקשרתי מטלפון קווי לסלקום כדי לבדוק למה לא עונים לי אחרי זמן המתנה ארוך , הנציגה בקו השני ענתה לי רק לאחר 9 דקות והעבירה אותי למנהלת ואמרה לי שאם לא עונים לי אחרי 5 דקות היא רואה את זה ומטפלת בי שוב , לאחר כ 24 דקות ענתה לי מנהלת הסברתי לה את כל מה שעברתי במשך היום עם סלקום המנהלת קשרי לקוחות אמרה שהיא בכלל לא קשורה לסלקום והיא קשורה לנטוויזן !!!והיא לא יודעת בכלל איך העבירו אותי אלייה ושזה טעות ושהיא מפנה פנייה למנהל שלה לאחר כל ההשתלשלות הזו של שעתיים אף אחד לא מצא פתרון עבור החיוב הגבוהה שנעשה לי בחשבון, זמני ההמתנה היו ארוכים מהרגיל , ובנוסף עד היום כל פעם שהתקשרתי לסלקום אף נציגת שירות לא פתרה לי את הבעיה הייתי חייבת לבקש מנהל שיפתור לי את הבעיה!! השירות פשוט גרוע ביותר ולא יכול להקרא בכלל כשירות ללקוח ,משאירים את הלקוח חסר אונים על הקו ללא כל תשובה !!!!
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה