פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית חוב על ידי איום מחברת עורכי דין, ללא ניסיון לגבות חוב בדרך אחרת נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
אבקש את עזרתכם בטיפול מול חברת סלקום וחברת עורכי דין האן - מוסקוביץ.

רקע לפניה
סבתא שלי, בת 90, ניצולת שואה, גרה לבדה, לא דוברת עברית.
לסבתא היה קו טלפון בסלקום, הקו נרכש לפני מספר רב של שנים. בעקבות גילה, סבתא שכחה איך להשתמש במכשיר הנייד, והטלפון שכב בביתה לא בשימוש מספר שנים. חשוב לי לציין כי הייתי בטוח שהקו מנותק, אבל הוא היה פעיל. אין לי תלונה על כך שצריך לשלם על קו פעיל, גם אם הוא היה ללא שימוש..
בנוסף לסתבא שלי היה כרטיס אשראי מסוג ויזה כאל, כרטיס פנים בנקאי של בנק דיסקונט. השימוש היחיד שהיה לכרטיס אשראי זה היה הוראת קבע של סלקום. סבתא שלא מסוגלת כבר לצאת מהבית לא השתמשה בכרטיס, וכאשר נאלצה לעשות קניות, התשלום היה במזומן, או בכ"א שלי. לפני מספר חודשים הכרטיס אשראי פג תוקף ונשלח כרטיס חדש מהבנק. את הכרטיס אשראי היה צורך להפעיל על ידי פניה לבנק. לצערי סבתא לא ידעה אותי שיש צורך להפעיל את הכרטיס והניחה שהכרטיס החדש עובד.

בתאריך 3/2/15 התקבל מכתב רשום מעורך דין האן - מוסקוביץ (קובץ מצורף) בו מועלת דרישה לשלם את החוב לסלקום וכן דמי טיפול של 260% מהחוב

חשוב לי לציין שאני מוכן לשלם את החוב על הקו. למרות שהקו לא היה פעיל בפועל, היה הסכם מול סלקום על תפעול הקו וזה אשמתי שלא ביטלתי את הקו.

אני לא יכול ולא מוכן לשלם על טיפול עורך הדין, כאשר סלקום לא עשו את המינימום הנדרש על מנת לגבות את החוב, כאשר ראו שהחיוב בכ"א לא עובר.

לצערי פניה לסלקום ולחברת עורי הדין האן - מוסקוביץ השאירה אותי בהלם.
סלקום לא מוכנים לדבר איתי, מכיוון שהתיק נמצא בטיפול עורך הדין.
חברת עורכי הדין לא מוכנה לדבר איתי, מעבר לדרישה לתשלום החוב + דמי טיפול, ואיום בהוצאה לפועל אם אני לא אשלם במיידי. כל בקשה להציג הוכחה לקיום החוב, תאריכי החוב, וכן הוכחה כי נשלח מכתב רשום בדרישה להסדר החוב לפני העברת הנושא לטיפול עורך הדין נענו בתשובה: "את כל המסמכים ניתן לקבל מהוצאה לפועל, כאשר נפתח תיק נגדך"

אבקש את עזרתכם ב2 נושאים
1. להסדיר את נושא החוב מול סלקום, אני מוכן לשלם ברגע זה את החוב על הקו טלפון, אבל אני לא יכול לשלם 260% דמי טיפול לחברת עורכי דין.
2. להעלות את המודעות לנושא הטיפול הבריוני של חברת התקשורת וחברת עורכי הדין בניצולי שואה. למזלה של סבתא שלי יש לה נכד שמנסה לטפל בנושא, ומונע ממנה את עוגמת הנפש מטיפול מול גורמים בריוניים, המסרבים למסור כל הוכחה לקיום החוב, ועל כל שאלה עונים באיום "שאם לא תשלם מיד, נפתח תיק בהוצאה לפועל".

להלן פרטים של סבתא שלי
חנה **********

להלן פרטי ההתכתבויות והתקשורת שהיו לי עם נציגי השירות
כמו כן מצורפים מסמכים רלוונטים


בשעה 9 פניתי לטלפון המצוי בתאור המכתב שהתקבל
שוחחתי עם נציגה
נאמר לי שקיים חוב, לא הסכימו להגיד תקופת החוב, רק שהחוב הוא 169 שח ובנוסף קיימת דמי טיפול שמעלים את הסכום ל 440 שח, הסכימו לעשות הנחה ולהוריד את הדמי טיפול ל350 שח
ביקשתי פרטים על החוב, וכן העתק ממכתב התראה שנשלח, לפני שהעניין הועבר לטיפול עורך דין
נאמר לי לפנות לסלקום


בשעה 11 פניתי לסלקום בצ'ט והופנתי למחלקת פיננסית שלהם

פניתי בטלפון למחלקת פיננסית ונאמר לי כי לא ניתן למסור פרטים, ציינתי שמדובר בניצולת שואה בת 90, שנמצאת בשלב ראשוני של תשישות נפשית ואני הנכד שלה, אני לא מבקש את הפרטים, רק רוצה לבדוק עם המסמכים קיימים עד לקבלת אישור אופוטרופוס בעקבות מצבה. נאמר לי שאי אפשר לטפל בתיק, כי הוא נמצא בטיפול של עורך דין.
ביקשתי לקבל הסבר על מה החוב והוכחה לנסיון גביה של החוב לפני העברה לטיפול של עורך דין. הוצא לי לשלוח שוב פעם חשבוניות של השנים האחרונות, כאשר ביקשתי תאריך שליחת מכתב רשום עם התראה, נאמר לי שאין מכתב כזה ובכל מקרה, כל טיפול בנושא הוא דרך עורך הדין

התקשרתי שוב פעם לעורך הדין
ביקשתי לקבל פרטים על החוב, וכמו כן העתק של המכתב התראה רשום שנשלח על ידי סלקום
קיבלתי תשובה שאת כל המסמכים אני מוזמן לקבל מהוצאה לפועל, כאשר התיק יעובר לטיפולם
מעבר לזה לא מוכנים לתת לי שום נתונים על החוב

אני נמצא במצב בו חברת עורכי דין דורשת כספים מסבתא, ניצולת שואה בת 90, תוך איומים בהפניה להוצאה לפועל, בלי שהם מוכנים לתת הוכחות לחוב, או לפחות להגיד על איזה תקופה החוב, וכמו ככן לא מוכנים להציג אפילו הוכחה מינימלית לכך שנעשה מאמץ מינימלי ליצור קשר עם החייב לפני העברת הנושא לטיפול בחברת עורכי דין


אודה לעזרתכם בנושא

בתודה מראש
אדי
כספי סוג הנזק :
ביטול עמלת עורכי דין + פרסום המקרה למניעה חזרה מול אחרים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה