פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גמר חשבון - גביית יתר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
קיבלתי היום חשבון נייד מיום 21.02.15 עד 20.03.15 ובו חיובים קבועים. אני ביקשתי לנתק את הקו כבר ב-14.01.15 וחזרתי על בקשתי במכתב חתום ביום 20.01.15 ודיברתי עם נציג שלכם לאחר שקיבלתי את החשבון הקודם וקבענו שהוא יתן לי זיכוי על 10.17 ש"ח מאחר שלא דיברתי מאז 14.01.15 ולא השתמשתי בקו. גם הוא הסביר לי שהחיוב בחשבון הקודם הוא על חודשיים. אבל למה על החשבון הנוכחי עוד פעם מופיע חיוב קבוע??? הקו כבר 3 חודשים לא בשימוש!!! אבקשכם לא לגבות את החיוב הקבוע ולזכות אותי על שימוש וחיוב קבוע החל מיום 14.01.15!!!!
כספי סוג הנזק :
לזכות אותי בכל החיובים שנעשו לאחר ביטול הקו ביום 14.01.15 פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה