פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גרימת נזק למכשיר שהושבת בכוונה על ידי טכנאי סלקום-ופיצוי כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
עבור: שרות לקוחות כללי- סלקום

לכבוד חברת סלקום/או הגורם המטפל במחדל חמור זה.
שלום רב שמי גד *****בנה של הגברת מרי ******ומיופה כוח בחשבון הנ״ל.
עיקר הפניה- לפני כשנה רכשתי מכשיר מסוג איפון 5s בנוסף באותו היום רכשתי גם אייפד air . באותו מועד הציעו לי במסגרת אותה עסקה גם לקבל במתנה כיסוי לטלפון וכיסוי לאייפד ״ללא חיוב״.. דבר שגרם להשלמת העסקה.דבר שסותר את המציאות כי כבר בחיוב הראשון ראיתי שחייבו את הכיסויים בנפרד ולא נתנו אותם במתנה כמו שסוכם והובטח !!. מספר ימים לאחר מכן פנתה אלי נציגה ושאלה אותי למה ניידי את מנויי הזהב והעסקים שלי לחברת פלאפון. ואז הסברתי לה שקיבלתי שם הצעה טובה יותר ומוזלת יותר.. באותה שיחה גם הוצע לי לעשות ביטוח למכשיר הפרטי שלי שמספרו 05*****00 שאלתי מפורשות אם אבד לי המכשיר או הושבת ואז נאמר לי שבסביבות 1000ש״ח אם אבד המכשיר או אבד ואם נשבר מסך אז העלות היא בסביבות 90-100 ש״ח בלבד !
לצערי ביום שני בבוקר המכשיר נפל והמסך נשבר. הגעתי מיד למרכז שירות בראשון לציון ומסרתי את המכשיר להחלפת מסך. אותה גברת שטיפלה בי רשמה על הדף שנמסר לתיקון שבמעבדה המקומית (בתוך מרכז השירות) הטכנאי הביט במכשיר ולטענתו הוא ״מושבת״.. כבר באותו הרגע ביקשתי ממנה למחוק את חוות דעתה של מישהי שעוסקת בשירות לקוח ואין לה הכשרה לבדוק או לקבוע מצב מכשיר. אני הסברתי לה שישלחו למעבדה הראשית אמתין 48 שעות ואני סמוך ובטוח שמדובר רק במסך שבור ואם יחברו את המטען לטלפון הוא יבצע פעולות שונות כמו רטט או צלצול. מסקנה שהמסך בסך הכל נשבר !
יום למחרת קיבלתי טלפון מהמעבדה ולא הספקתי לענות ואז חזרתי למספר שהשאירו לי ואף הקלטתי את השיחה (מתוקף תפקידי כעיתונאי ובעל חברת צילום מפורסמת) אני משתמש לפעמים בהקלטה בכדי לסגור עסקאות או תאריכים שנקבעים בטלפון... ואז לתדהמתי נאמר לי מפורשות וזה נשמע בהקלטה שהמכשיר שלי מושבת ואם אני מעוניין אז הצעת המחיר היא 3500ש״ח שזה בערך כפול ממחיר המכשיר כיום בחנויות שונות. ואף אותה מוקדנית אמרה לי שאני בתמורה מקבל מכשיר דומה והוא לא חדש אלא מחודש.. מיד ניתקתי את השיחה לא לפני שביקשתי שיחה עם מנהל. הובטח לי שתוך 3שעות מנהל יחזור אלי. וכשזה לא קרה פניתי שוב לסלקום בכוכבית 123 ושם נאמר לי שבמערכת צוין שהמכשיר עבר חבלה והלוח התעקם וכמו כן המכשיר מלא קרוזיה. הופתעתי לגלות איך מכשיר שפועל אצלי במשך כמעט שנה ללא שום תלונה או בעיה פתאום מושבת ואף המוקדנית חוזרת ואומרת לי שהמכשיר מושבת בגלל קורוזיה ובגלל שהבורד עקום ! שוב פניתי וביקשתי לדבר עם מנהל ושוב מנהל לא חזר אלי!!!
היום ניגשתי למרכז השירות שבו מסרתי את המכשיר בכדי לקבלו ושם בשיחה עם נציגה נאמר לי שהביטוח ששילמתי עליו כבר לא תופס לגבי אובדן או השבתה כבר חצי שנה.(אז למה סלקום לא דואגים לעדכן את הלקוח בכדי שיבטח בחברה פרטית) ואז שאלתי אותה לגבי הנזק במכשיר ופתאום היא מראה לי סוג של עיוות בתחתית המכשיר. דבר שלא היה מקודם בוודאות.. ביקשתי ממנה שתרשום הערה במערכת שאני מעוניין לדבר עם מנהל ושוב לא חזרו אלי !!! לכל מה שאני כותב יש גיבוי מוחלט בצורת הקלטות וצילומים.. מאוכזב יצאתי ממרכז השירות כי בתור לקוח של עשר שנים לפחות שמחזיק 3 אייפדים של סלקום. מכשיר בלקברי. ואיפון 5s. ומשלם באופן קבוע חשבוניות גבוהות כל חודש לא אמור לקבל יחס כזה מכיוון שאייפון 6 עולה בסכום של תיקון המכשיר שהרסו לי בסלקום.. משם ניגשתי למעבדה גדולה ומכובדת שמנהלה היה אחראי מעבדה בסלקום ופרש. והוא הוכיח לי חד משמעי שהמכשיר שלי לא נפתח אפילו לבדיקה. המכשיר בתול בשפה המקצועית ומעולם לא נפתח. וכשביקשתי ממנו לפתוח אותו בנוכחותי תוך כדי שהכל מצולם בוידאו במעבדה מהמשוכללות בארץ הופתענו לגלות שאין במכשיר טיפת קורוזיה ואף יותר מכך. הנזק שנעשה למכשיר נעשה בכוח על ידי אחד מעובדי סלקום שפשוט עיוות את המכשיר...מן הדין ומן הצדק שמנהל בכיר יחזור אלי ויפתור לי את הבעיה הזאת. בצורת הח?! ?פת מכשיר בסכום סימלי או לחילופין החלפת מכשיר וזיכוי המכשיר שחיבלו בו במעבדת סלקום שמנצלים אזרחים תמימים ופועלים בשיטת ״מצליח״ !!! במידה וימשיכו להתעלם ממני אפנה לבית משפט באמצעות עורכי דיני שוורץ/רייכט/דביר על מנת למנוע מסלקים את המשך היחס והרמאות כלפי לקוחות... אני מבטיח שאפנה לכל ארכעה משפטית ואשתמש בכל הכלים. ההקלטות. וחוות הדעת של מעבדות מוסמכות להוכיח את יושרתי ולקבל את המגיע לי...לפני כחודש וחצי חזרו אלי בתשובה מהאגודה לצרכנות שהעניין טופל ונסגר מולי לשביעות רצוני...מוזר הדבר כי מלבד בחורה שחייגה אלי מסלקום והציעה לי זיכוי של 500 ש"ח בקניית מכשיר בשווי 4000 ש"ח לא נסגר איתי כלום..אפילו כשביקשתי לסיים את הסיפור מתוך יאוש בזיכוי בסך 1000 ש"ח ואקנה אייפון חדש הם סירבו ועדין מסרבים..לכן אשמח אם תטפלו בבעיה זו
בתודה מראש גד *****


עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי ופיצוי כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אורטל אחראית בפניות הציבור שם ותפקיד:
נשלח למעונו של הפונה מכתב תשובה בנושא. תגובה:
ניתן מענה בכתב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה